اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان خبر داد

راه‌یابی چوگان‌بازان اصفهان به دوره آموزشی مربی انگلیسی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت چوگان اصفهان گفت: پنج ‌نفر از چوگان‌بازان اصفهان از امروز برای حضور در دوره‌‌های آموزشی گوین چاپلین (مربی بین‌المللی چوگان) ره‌سپار تهران می‌شوند.

راه‌یابی چوگان‌بازان اصفهان به دوره آموزشی مربی انگلیسی

رضوان جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دوره آموزشی چوگان مربی انگلیسی به صورت رایگان و از طرف فدراسیون چوگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چوگان‌بازان اصفهان در سفر به تهران از نزدیک با رقابت‌های تیم‌های چوگان تهران نیز آشنا می‌شوند، بیان داشت: این موضوع بهترین فرصت برای کسب تجربیات بهتر برای چوگان‌بازان اصفهان است.

نایب‌ رئیس هیئت چوگان استان اصفهان تصریح کرد: دوره آموزشی مربی انگلیسی تا جمعه این هفته به کار خود خاتمه می‌دهد.

وی با بیان اینکه از اهداف هیئت چوگان استان اصفهان می‌توان به برگزاری رقابت‌‌های چوگان به نام جام سوم خرداد اشاره کرد، اظهار داشت: در این مسابقات چهار تیم چوگان آقایان و دو تیم چوگان ویژه بانوان شرکت می‌کنند.

جعفری اظهار داشت: از خوبی‌های رشته چوگان می‌توان به انعطاف‌پذیری این رشته ورزشی اشاره کرد، رقابت‌ها و تمرینات چوگان را می‌توان با دست‌‌کم دو نفر برای هر تیم به اجرا درآورد.

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان بیان داشت: تعداد چوگان‌بازان حرفه‌ای زیرمجموعه هیئت چوگان استان اصفهان در قسمت بانوان حدود 12 نفر و در قسمت آقایان حدود 20 نفر است.

وی تصریح کرد: چوگان‌بازان استان اصفهان در حال حاضر تنها به تمرینات روزانه خود می‌پردازند و غیر از رقابت‌های سوم خرداد، رقابت‌های دیگری پیش ‌روی هیئت چوگان استان اصفهان قرار ندارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول