اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خبر داد

اجرای برنامه‌های فرهنگی در گلزار شهدای گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان از اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در گلزار شهدا در این استان خبر داد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی در گلزار شهدای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی عصر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و خانواده گیلان اظهار کرد: شهرداری‌ها باید اقدام‌های لازم برای حفظ، نگهداری و زیباسازی مزار و گلزار شهدا را انجام دهند.

وی، خواستار ارائه راهکارهای لازم به منظور برطرف کردن موانع موجود در حفظ، نگهداری و زیباسازی گلزار شهدا شد و افزود: هیئت‌های مذهبی برای اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در گلزار شهدا باید حمایت شوند.

پورعزیزی از اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در گلزار شهدا در گیلان خبر داد و تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در گلزار شهدا موجب تحرک فرهنگی در جامعه می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر ساماندهی گلزارهای شهدا، ابراز داشت: دستگاه‌های فرهنگی با تخصیص اعتبارات از بودجه فرهنگی خود باید در ساماندهی گلزار شهدا تلاش کنند.

وی به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

پورعزیزی، برگزاری همایشی با محتوای فرهنگی در راستای شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تاثیرگذار دانست و افزود: فعالیت دانشگاه‌ها در گسترش و ترویج روحیه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی موثر است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان بر فعالیت رسانه‌ها برای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی تاکید کرد و بیان داشت: آموزش و پرورش در حال تهیه و انتشار کتابچه‌ای در زمینه گسترش و ترویج روحیه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ویژه دانش‌آموزان است.

وی در ادامه با اشاره به رعایت عفاف و حجاب در گلزار شهدا، گفت: راهکارهای مناسب برای رعایت حجاب اسلامی در گلزار شهدا باید ارائه شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول