اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

بودجه ‌یک‌هزار میلیارد تومانی بخش فرهنگی حذف شد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: رئیس‌ جمهور علاوه بر بودجه جاری، یک‌هزار میلیارد تومان هم به نام فعالیت‌های ویژه فرهنگی در بودجه لحاظ کرده بود که عده‌ای مخالفت کرده و باعث حذف این مقوله شدند.

بودجه ‌یک‌هزار میلیارد تومانی بخش فرهنگی حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری سید علی اکبر طاهایی صبح امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران اظهار داشت: مقاومت بزرگ دفاع مقدس با دوربین ثبت شد.

این مسئول با اشاره به گلایه‌های دبیر جشنواره تصریح کرد:‌ زمان برگزاری جشنواره مناسب نبود چرا که بودجه سال جاری در مجلس در حال بررسی است و هنوز بودجه‌ای به استان اختصاص نیافته است.

استاندار مازندران با بیان اینکه رئیس ‌جمهوری مبدع بودجه فرهنگی در بودجه کشور است ادامه داد:‌ این موضوع در هیچ دولتی سابقه نداشته و این را از کسی می‌شنوید که از دولت شهید رجایی تاکنون در دولت مشغول به کار است.

وی با اشاره به اینکه سفر سوم دولت معطوف به فرهنگ بود خاطر نشان کرد: رئیس‌ جمهور علاوه بر بودجه جاری، یک‌‌هزار میلیارد تومان هم به نام فعالیت‌های ویژه فرهنگی در بودجه لحاظ کرده بود که عده‌ای مخالفت کرده و باعث حذف این مقوله شدند.

طاهایی در پایان اذعان داشت:‌ وقتی دستگاه‌های دولتی قرار است در امری مشارکت کنند باید بر اساس توافقنامه‌ای حرکت کنند و در غیر آن صورت باید به بازرسی پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول