اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم در دیدار سردار نقدی

ترویج فرهنگ حجاب نیازمند تلاش مضاعف است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم با بیان اینکه ترویج فرهنگ حجاب نیازمند تلاش مضاعف مسئولان است گفت: کارهای تربیتی باید ریشه‌دار، ماندگار و مستمر باشد.

ترویج فرهنگ حجاب نیازمند تلاش مضاعف است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در دیدار سردار نقدی با اشاره به تلاش سازمان بسیج در ارائه طرح‌های تربیتی و اجرای آن اظهار داشت: ما برای انجام کارهای سنگین تربیتی باید ظرفیت‌ها و روحیه‌ها را به خوبی بشناسیم تا با استفاده از آن‌ها به هدفمان برسیم.

وی با بیان اینکه مردم هرگاه اراده کنند کاری را انجام دهند با حداقل امکانات و حداکثر ظرفیت وارد عمل می‌شوند گفت: هرکس این گنج عظیم را شناخت و در عرصه مدیریتش استفاده کرد، کار بزرگی را انجام داده است.

امام جمعه قم انقلاب اسلام و دفاع مقدس را از نمونه‌های برجسته حرکت عظیم مردم عنوان کرد و گفت: مردم در کمک به نیازمندان، راهپیمایی‌ها و همچنین انتخابات مشارکت بسیار بالایی دارند زیرا که از ظرفیت‌های آنان به‌ خوبی استفاده می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه کارهای اصلی و اساسی را همچون طرح‌های تربیتی نباید با شتاب و عجله پیش برد اظهار داشت: این‌گونه طرح‌ها باید با حوصله پیش برود زیرا که عجله و شتاب امکان ایجاد انحراف در رسیدن به هدف را ممکن می‌کند.

وی افزود: کارهای تربیتی باید ریشه‌دار، ماندگار و مستمر باشد تا به هدف نهایی منجر شود.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری نسبت به طرح‌های تربیتی اظهار داشت: امروز فرهنگ غنی شیعه به رهبری مقام معظم رهبری در جهان گسترش یافته است و عدالت‌خواهان جهان آیت‌الله خامنه‌ای را الگوی خود قرار داده‌اند. 

وی با اشاره به مقوله حجاب در جامعه تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از همان ابتدای انقلاب به طور مستمر علیه حجاب تلاش کردند تا این جامعه را به سمت بدحجابی سوق دهند و امروز شاهد وضعیت نابسامان در مقوله حجاب هستیم که می‌طلبد تلاش مضاعفی برای ترویج فرهنگ حجاب صورت گیرد.

امام جمعه قم خطاب به سردار نقدی گفت: ما به شما و به همه سرداران و پاسدارانی که در راه اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول