اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین شورای اعتکاف شهرستان مهریز تشکیل شد

خبرگزاری فارس: نخستین شورای اعتکاف شهرستان مهریز برای برنامه‌ریزی ایام البیض تشکیل شد.

نخستین شورای اعتکاف شهرستان مهریز تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، ولی‌الله دهقان، مسئول شورای اعتکاف ظهر امروز در نخستین شورای اعتکاف شهرستان مهریز اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف در سطح شهرستان مهریز از سال 1366 تاکنون با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شده و هر سال با رشد چند درصدی شرکت‌کنندگان به ویژه قشر جوان و نوجوان مواجه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از چهار سال پیش برنامه‌ریزی این مراسم با نظارت شورای اعتکاف متشکـل از کمیته‌های اطلاع‌رسانی، فرهنگی، قرآنی، شهدا، تدارکات و خدمات، اعتبارات و خیران و کمیته خواهران اجرا شده است.

دهقان بیان کرد: با نظر مثبت اعضای شورای اعتکاف در صدد هستیم تا این مراسم را در مساجد مختلف سطح شهرستان اعم از روستایی و شهری که جامعیت داشته و شرایط برگزاری این مراسم را دارند، برگزار کنیم.

وی همچنین از همه خیرانی که در امر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه معنوی مساعدت و همکاری کرده‌اند، قدردانی کرد.

امسال مراسم اعتکاف در شهر مهریز در ایام البیض به صورت متمرکز در مسجد جامع ولی‌عصر(عج)، میعادگاه نمازجمعه و چند روستای تابعه این شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول شورای اعتکاف مهریز از عموم مردم و علاقمندان دعوت کرد تا برای استفاده از این مراسم معنوی در این ایام در برنامه‌های مختلف مراسم اعتکاف در جمع معتکفان حضور یابند.

روزهای 15، 16 و 17 خرداد امسال ایام البیض هستند و علاقمندان در مساجد در نظر گرفته شده برای اعتکاف به مدت سه روز معتکلف شده و به دعا و نیایش می‌پردازند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول