اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن:

طرح‌های هادی نقش اساسی در احیای زندگی روستایی دارند

خبرگزاری فارس: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گفت: برنامه‌ها و خدمات خوبی در زمینه طرح‌های هادی روستاهای کشور صورت گرفته که این مهم در احیای زندگی روستایی نقشی اساسی دارد.

طرح‌های هادی نقش اساسی در احیای زندگی روستایی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدرضا شاملو در بازدید از طرح مسکن مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: برنامه‌ها و خدمات خوبی در زمینه طرح‌های هادی روستاهای کشور صورت گرفته که این مهم در احیای زندگی روستایی نقشی اساسی دارد.

وی در این خصوص تصریح کرد: البته اجرای طرح هادی در روستاها از سال 68 در کشور آغاز شد ولی در 5 سال اخیر به خاطر توجه بیشتر به این موضوع پیشرفت‌های چشمگیری را در این حوزه مشاهده می‌کنیم.

معاون بنیاد مسکن در خصوص اجرای طرح هادی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با عنایت مسئولان این استان و همراهی خوب مردم کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های زیادی در این استان انجام شد که قابل قبول است.

وی در این خصوص افزود: طرح‌های هادی در کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ کمی خوب ولی از لحاظ کیفی ضعیف بودند که این ضعف نیز با بازدیدهای لازم از سوی بنیاد مسکن کشور برطرف شد اکنون شاهد اجرای طرح‌های خوبی در این زمینه هستیم.

شاملو در زمینه این طرح‌ها ابراز داشت: بسیاری از طرح‌های موجود در کهگیلویه و بویراحمد زیبا بوده و حتی برخی از این روستاها از شهرهای اطرافشان زیباتر شده است.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ اجرای طرح هادی فراتر از میانگین کشوری است، تصریح کرد: در حال حاضر کهگیلویه و بویراحمد با وجود اعتبارات کمی که در اختیار دارد اما عملکرد مطلوبی را اجرای طرح‌های بنیاد مسکن داشته است و برای موفقیت بیشتر در این طرح‌ها نیازمند مشارکت مردم هستیم.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گفت: متأسفانه برخی مشارکت را فقط در اخذ تسهیلات می‌دانند که بدانند عمران و آبادی روستاها باید مدنظر مشارکت باشد.

وی در این زمینه ابراز داشت: دهیاران و شوراهای روستاها باید در زمینه جلب مشارکت مردم نهایت سعی و تلاش خود را داشته باشند که اجرای طرح‌های خدماتی در روستاها بر اساس همکاری مردم می‌باشد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول