اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان باسالگرد ارتحال امام راحل

890 زائر از قروه عازم حرم امام خمینی می‌شوند

خبرگزاری فارس: همزمان با بیست و سومین سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی 890 زائر از شهرستان قروه عازم حرم امام خمینی می‌شوند.

890 زائر از قروه عازم حرم امام خمینی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی با اعلام این خبر گفت: برای اعزام این زائران 25 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

جعفر کاوه با تاکید بر تعامل و همکاری مطلوب ادارات برای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی افزود: برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهر سریش‌آباد یکی از برنامه‌های شاخص در سطح استان است که با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، امسال نیز با شکوه فراوان در این شهر برگزار خواهد شد.

فرماندار قروه هم در این جلسه گفت: تجلیل و تکریم از بنیانگذار جمهوری اسلامی وظیفه تمام ملت ایران است زیرا ایشان احیاگر اسلام و قرآن بود و امروز ایران را با نام امام خمینی (ره) در جهان می‌شناسند.

نادر فخری با بیان اینکه دشمنان از ولایت‌مداری و پایداری بر ارزش‌های والای نظام هراس دارند افزود: دشمن در پی آن است که عشق به امام خمینی(ره) را کم‌رنگ کند اما به لطف الهی هیچ وقت نخواهد توانست.

وی با تاکید بر اینکه تکریم شخصیت حضرت امام و پاسداشت اندیشه‌های او وظیفه آحاد مسئولان و مردم است تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب، نماد ایمان و عمل صالح در دوران معاصر و راه و اندیشه ایشان، عامل هویت و حیات ایران اسلامی است.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول