اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

تمام زوایای انقلاب برای جوانان بازگو شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: گوشه گوشه انقلاب را باید برای جوانان بازگو و آنها را با این زوایا آشنا کرد.

تمام زوایای انقلاب برای جوانان بازگو شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، ظهر امروز ستاد بزرگداشت ایام‏الله خردادماه و سالروز فتح خرمشهر، رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد با حضور فرمانده، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه، معاونت‏ها و فرماندهان حوزه‏های بسیج میامی در سالن جلسات سپاه این شهرستان تشکیل شد.

فرمانده سپاه شهرستان میامی در این نشست گفت: این روزها تجلی تلخی‏ها و شیرینی‏های انقلاب بزرگ ملت ماست که باید در بزرگداشت آنها تمام سعی و تلاشمان را به ‏کار ببندیم.

احمد احمدی افزود: باید با استفاده از فرصت این ایام‏الله، گوشه گوشه انقلاب را برای جوانان بازگو و آنها را با این زوایا آشنا کرد.

وی تأکید کرد: باید پیام شهدا و امام خمینی(ره) را به گوش نسل جوان برسانیم، چرا که دشمن برنامه‏ریزی گسترده‏ای برای جوانان دارد و ما نیز نباید غفلت کنیم.

مسئول بسیج هنرمندان دامغان نیز از اعزام یک کاروان 20 نفری از اعضای فعال کانون بسیج هنرمندان به نمایشگاه کتاب خبر داد.

محمد طالبی گفت: هم‏زمان با برگزاری بیست و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب، اعضای کانون بسیج هنرمندان برای بازدید و تهیه کتاب مورد نیاز خود اعزام شدند.

وی افزود: تجربه نشان داده است که توجه به کتاب و مطالعه، نیازمند عوامل تهییجی و ترغیبی متفاوتی بوده و یکی از شیوه‏های ترغیبی و جذب مخاطب در معرض دید قرار دادن کتاب است که مخاطبان در زمان خاص و طبق نیاز می‏توانند کتب مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مسئول بسیج هنرمندان دامغان گفت: برگزاری نمایشگاه‏های کتاب کار فرهنگی بسیار مؤثری برای فراهم کردن زمینه ارتقای علمی، فرهنگی و اعتقادی اقشار مختلف جامعه است.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول