اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

40 طرح کشاورزی قابل اجرا در روستاها حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نمین گفت: دولت برای حمایت از 40 طرح کشاورزی قابل اجرا در روستاها اعلام آمادگی کرده است.

40 طرح کشاورزی قابل اجرا در روستاها حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی در‌یتیم پیش از ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای نمین اظهار داشت: با این اقدام حمایتی دولت انتظار می‌رود کشاورزان ما از امکانات بیشتری برای کشت محصولات خود برخوردار شوند.

وی با یادآوری اینکه دولت برای کشاورزانی که طرح کشاورزی ارائه و اجرا کند تسهیلات با سود هفت درصد پرداخت می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم کشاورزان ما نیز خود را با این سیاست حمایتی دولت همسو و همگام کنند تا منطقه نمین نیز بتواند از این موقعیت استثنایی بهره‌مند شود.

فرماندار شهرستان نمین یادآور شد: اعتباراتی که دولت امسال برای بخش کشاورزی در نظر گرفته قابل توجه است که انتظار می‌رود مسئولان جهاد کشاورزی استان در دریافت این اعتبارات و واگذاری آن به کشاورزان کوشا باشند.

در‌یتیم بیان داشت: از زمان اجرای مرحله اول طرح هدفمند سازی یارانه‌ها تاکنون مجوز فعالیت 40 مورد نانوایی در این شهرستان صادر شده است.

این مسئول ادامه داد: هدف از این اقدام ایجاد رقابت بین نانوایان برای پخت نان کیفی برای خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد.

فرماندار شهرستان نمین افزود: با افزایش این تعداد نانوایی بیش از 90 درصد مشکلات وجود صف‌های طولانی قبل از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در مقابل نانوایی‌های این شهرستان برطرف شده است.

در‌یتیم از تلاش‌های اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در پیگیری و رفع مشکلات مردم و آگاهی‌دهی به مردم در مورد اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف از سوی دولت تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه نمین نیز در این همایش با بیان اینکه از تمام اعمال و مسئولیت‌های دنیوی ما در آخرت سئوال می‌شود اعضای شوراهای اسلامی منطقه را به ارزیابی عملکرد خود و تلاش بیش از پیش برای خدمت‌رسانی به مردم و پیگیری، انعکاس و حل مشکلات آنها در زمان باقی مانده از دوران خدمت خود فراخواند.

حجت‌الاسلام علی رحیمی اظهار داشت: فرماندار باید برای جلوگیری از هدر رفت بیت‌المال در توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان از اختصاص اعتبار برای مناطقی که بلاتکلیف هستند و فعالیت شوراها و شهردار و یا دهیار آن محسوس نیست پرهیز کند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول