اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

مدیران کم‌کار در مسکن مهر پاسخگوی اعمال خود باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: مدیران دستگاه‌هایی که در همکاری با طرح مسکن مهر کوتاهی می‌کنند باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

مدیران کم‌کار در مسکن مهر پاسخگوی اعمال خود باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، یونس فاتح بعد از ظهر امروز در کارگروه مسکن شهرستان سراب اظهار کرد: بیش از 90 درصد پروژه‌های مسکن‌ مهر که تعاونی‌های مسکن مهر مجری آنها هستند تا نیمه نخست سال‌‌جاری تحویل اعضا خواهند شد.

وی با بیان اینکه مسکن مهر از جمله طرح‌های دولت عدالت‌محور نهم و دهم بوده است، افزود: تلاش می‌کنیم تا با سرعت بخشیدن به روند اجرایی ساخت واحدهای مسکن مهر پرونده‌های واحدهای احداثی از سوی تعاونی‌های مسکن مهر را با تحویل دادن واحدهای مسکونی به اعضای تعاونی‌ها تا پایان سال‌جاری ببندیم.

این مقام مسئول در مسکن مهر استان تاکید کرد: باید از مسئولان و مدیران دستگاه‌هایی که همکاری و تعامل خوبی با این طرح ملی دارند قدردانی کرده و در عین حال مدیران دستگاه‌هایی که در همکاری با طرح مسکن مهر کوتاهی می‌کنند باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

وی با تقدیر از بانک مسکن استان از دیگر بانک‌های عامل نیز خواست که در زمینه اعطای تسهیلات مقرر شده به مسکن مهر همکاری داشته باشند.

فاتح با اشاره به کیفیت واحدهای تحویل داده شده مسکن مهر گفت: در عین تسریع زمانی در پایان کارهای ساختمانی باید کیفیت و رعایت مسائل فنی و مهندسی ساختمان نیز مورد توجه قرار گرفته و واحدهای بی‌عیب و نقص تحویل اعضا داده شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی تعامل و همکاری بین بخشی ادارات و ارگان‌های دخیل در مسکن مهر را یادآور شد و تصریح کرد: ادارات برق، گاز و مخابرات در زمینه نصب انشعابات لازم همت ویژه‌ای داشته باشند.

فاتح افزود: شورای مسکن استان به ریاست استاندار آماده برطرف کردن موانع احتمالی بر سر راه مسکن مهر است.

این مقام مسئول در بخش تعاون کشور تعاونی‌ها را نماد و مظهری از کار جمعی دانست و گفت: تعاونی‌ها تمرینی برای مشارکت کردن در کارهای گروهی و جلب سرمایه‌های اندک و تبدیل کردن آنها به سرمایه‌های کلان برای توسعه و اشتغالزایی است.

انتهای پیام/ش20.ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول