اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرم‌دره تاکید کرد

لزوم برگزاری باشکوه برنامه‌های سالروز ارتحال امام(ره)

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خرم‌دره بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد.

لزوم برگزاری باشکوه برنامه‌های سالروز ارتحال امام(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مرتضی بنیادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر لزوم رعایت مقررات اداری خاطرنشان کرد: همه روسای ادارات باید مطابق ضوابط و مقررات مربوطه در نظم سازمانی کوشش کرده و در هنگام خروج از اداره متبوع خود آن را در اسرع وقت به فرمانداری در قالب مرخصی یا ماموریت اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی‌ها خواستار ارسال به موقع گزارش‌ها و مستند‌های مرتبط با آن اداره به فرمانداری شد و از اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره به دلیل عدم تهیه و ارسال گزارش‌ها و تصاویر مربوط به همایش پیاده‌روی انتقاد کرد.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای سالروز رحلت امام راحل و نیز اشاره به تعیین کمیته‌ها و ستاد اجرایی مربوطه، وظایف همه دستگاه‌ها را بازخوانی کرده و از دستگاه‌های اجرایی خواستار کمک چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ تجهیزاتی و سایر امکانات به ستاد اجرایی شد.

وی اظهار داشت: در سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های فرهنگی از جمله رژه موتورسواران و دوچرخه‌سواران، دیدار با خانوادهای شهدا و ایثارگران، اعزام کاروان سلامت به روستاهای شهرستان و گلباران گلزار شهدا برگزار می‌شود که امیدواریم دستگاه‌های اجرایی شهرستان با یک انسجام خوب بر اساس جدول زمانی اجرای مناسبی را به نمایش بگذارند.

بنیادی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف از سازمان تبلیغات اسلامی خواست تا با برنامه‌های منسجم و هماهنگ شده بیش از پیش به موضوع اهمیت دهند.

وی با اشاره به برنامه استقبال از زائران استان آذربایجان‌شرقی از حرم حضرت امام خمینی‌(ره) تصریح کرد: این زائران در هنگام عبور از منطقه در شهر خرم‌دره اسکان می‌یابند که همه روسای ادارات باید در چنین برنامه مهم فرهنگی حضور داشته و با ستاد همراهی کنند.

معاون فرماندار خرم‌دره به توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام بهره گرفته و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بعد از سال‌ها تهاجم فرهنگی و ایجاد جنگ و مسائل دیگر می‌خواهند با محاصره اقتصادی و ایجاد تحریم جلوی پیشرفت این کشور را بگیرند که تدابیر مقام معظم رهبری در ایجاد انگیزه برای مقابله با این تهاجم دشمنان حائز اهمیت است.

بنیادی حمایت از واحدهای تولیدی و کشاورزی و ارتقای فرهنگی و نظام اداری در این زمینه را در تحقق اهداف و اجرای منویات مقام معظم رهبری موثر دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره در این جلسه با اشاره به برگزاری برنامه اعتکاف در این شهرستان ضمن اعلام آمادگی اداره متبوع خود برای برگزاری این مراسم گفت: با توجه به رشد و استقبال فزاینده نوجوانان و جوانان در چنین مراسمی نهایت همکاری را در قبال این برنامه خواهیم داشت.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول