اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرم‌دره:

برنامه‌های ارتحال امام (ره) باشکوه برگزار شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خرم‌دره بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد.

برنامه‌های ارتحال امام (ره) باشکوه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مرتضی بنیادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: این روزها بهترین فرصت برای شناساندن ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره) به مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان است.

وی با تاکید بر لزوم هر چه باشکوه برگزارشدن برنامه‌های سالروز ارتحال امام راحل تصریح کرد: مسئولان باید اهتمام ویژه‌ای به ارتقای کیفیت برنامه‌ها داشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه حفظ آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام راحل یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی ما به شمار می‌رود، گفت: امام خمینی(ره) توانست با رهبری حکیمانه خود زمینه استقرار نظام جمهوری اسلامی را در کشور رقم بزند و امروز وظیفه همگان است که از دستاوردهای نظام حراست کنند.

وی با بیان اینکه همگان باید در هر چه باشکوه برگزارشدن مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) تلاش کنند، خاطرنشان کرد: پاسداشت این روز وظیفه همگان است و همه باید برای این مهم تلاش مضاعفی داشته باشند.

بنیادی تصریح کرد: مردم و مسئولان باید هر چه در توان دارند برای برپایی باشکوه این مراسم به کار گرفته و بدانند که هر چه در این راه تلاش کنند باز هم کاری نکرده‌اند چرا که امام خمینی(ره) از جایگاهی رفیع و بلندی برخوردار است، که هیچ کس توانایی بیان آن جایگاه را ندارد.

وی در ادامه به بیان برنامه‌های اجرا شده سال گذشته ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در خرم‌دره اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های دانشجویی‌، دانش‌آموزی‌، مسابقات وبلاگ نویسی در سطح دانشگاه‌ها‌، اجرای مراسم شب شعر‌، برگزاری مسابقه از وصیت‌نامه سیاسی الهی امام راحل در سطح مدارس، برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار امام راحل از برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده ستاد در شهرستان خرم‌دره است.

در این جلسه 12 کمیته اجرایی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) تشکیل شد که کمیته امنیتی و انتظامی با مسئولیت نیروی انتظامی، کمیته پشتیبانی و تدارکات با مسئولیت شهرداری و اصناف، کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات و مستند‌سازی با مسئولیت فرهنگ ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی، کمیته دانشجویی و دانش‌آموزی با مسئولیت دانشگاه پیام نور و آموزش و پرورش از کمیته‌های این ستاد محسوب می‌شوند.

کمیته فضاسازی با مسئولیت شهرداری، کمیته اجرای مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی، کمیته روستایی با مسئولیت بخشداری و جهاد کشاورزی، کمیته نظارت و ارزیابی با مسئولیت دفتر بازرسی فرمانداری، کمیته اعزام با مسئولیت سپاه ناحیه شهرستان، کمیته کارگری با مسئولیت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته ورزش و جوانان با مسئولیت اداره ورزش و جوانان از دیگر کمیته‌های ستاد ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان خرم‌دره هستند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول