اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

بیداری اسلامی محصول تفکرات امام خمینی (ره) است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: موج بیداری اسلامی شکل‌گرفته در جهان محصول تفکرات امام خمینی (ره) است.

بیداری اسلامی محصول تفکرات امام خمینی (ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد عباسی بعدازظهر امروز در نشست ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در این استان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، از رویدادهای شگرف تاریخی در عصر حاضر است که موج عظیمی در دنیا ایجاد کرده و با وجود گذشت چندین سال از وقوع آن، دورترین نقاط جهان را در برگرفته است.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی در جهان محصول تفکرات امام خمینی (ره) است، افزود: گسترش اسلام و آموزه‌های الهی، احیاء ارزش‌ها و مقدسات دینی و عدالت‌گستری در جهان از برکات انقلاب اسلامی و اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) است.

عباسی در ادامه به برگزاری برنامه‌های ویژه گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در استان اشاره کرد و گفت: تلاش مسئولان این استان در راستای فراهم کردن شرایط مناسب برای اعزام هرچه بهتر زائران است.

جانشین فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سهمیه استان برای اعزام زائر در سال گذشته، 11 هزار نفر بوده است، تصریح کرد: در سال جاری با تلاش مسئولان ذی‌ربط این سهمیه به 11 هزار و 500 نفر افزایش پیدا کرده است که جای خوشحالی دارد.

عباسی بر اعزام منظم زائران استان به مرقد امام (ره) تاکید کرد و گفت: در همین راستا ثبت‌نام از متقاضیان آغاز شده است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای ذی‌ربط نیز باید با همکاری مناسب با این ستاد در راستای اجرای هرچه بهتر این برنامه گام مهمی بردارند.

عباسی، اجرای برنامه‌های فرهنگی را از مهمترین برنامه‌های این ستاد در اعزام زائران عنوان و تصریح کرد: تلاش می‌شود با اجرای برنامه‌های فرهنگی بتوان معرفت و بینش زائران را نسبت به زوایای شخصیت ارزشمند حضرت امام (ره) ارتقا داد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول