اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالگرد ارتحال امام راحل:

1620 زائر از بروجن عازم حرم امام خمینی(ره) می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌بروجن گفت: همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) یک هزار و 620زائر از این شهرستان به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شود.

1620 زائر از بروجن عازم حرم امام خمینی(ره) می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد،فتاح کرمی بعدازظهر امروز در نشست ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان صحنه برای برگزاری برنامه‌های اعزام زائران به مرقد امام(ره) همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) باید آمادگی کامل داشته باشند.

وی افزود: زحمات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باعث سربلندی و عزت مردم ایران در طول تاریخ شده و باید تمامی ملت ایران خصوصآ مردم شهرستان بروجن برنامه‌های اعزام زائران و بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنند.

کرمی با بیان این که یک هزارو 620 زائر از شهرستان بروجن به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند گفت: از این تعداد 520 نفر آن سهم دستگاه‌های اجرایی است.

فرماندار شهرستان بروجن ادامه داد: در این شهرستان پایگاه‌های سپاه قمر بنی‌هاشم و پایگاه‌های مقاومت بسیج کار ثبت‌نام متقاضیان را عهده‌دار هستند.

کرمی با بیان این که زائران این شهرستان با 41 دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تنها 27 دستگاه اتوبوس را متقبل شده‌اند که برای مابقی اتوبوس‌های مورد نیاز باید چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام‌/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول