اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خبر داد

دستگیری 61 توزیع کننده مواد/ اجرای طرح پاکسازی نقاط جرم‌خیز هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان از دستگیری 61 توزیع کننده و خرده‌‌فروش مواد مخدر و تشدید طرح پاک‌سازی نقاط جرم‌خیز در این استان خبر داد.

دستگیری 61 توزیع کننده مواد/ اجرای طرح پاکسازی نقاط جرم‌خیز هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیداحمد خدایی در نشست تشریح عملیات‌های اخیر پلیس در هرمزگان از جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و تشدید مقابله و برخورد با خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طرح تشدید مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر روان‌گردان شیشه را در 24 ساعت گذشته در بندرعباس اجرا کردند.

خدایی در این رابطه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و در راستای طرح جمع‌آوری خرده‌فروشان، طرح پاک‌سازی نقاط و محلات آلوده و جرم‌خیز را از حیث توزیع و فروش مواد مخدر در محلات بندرعباس اجرا کردند.

این مسئول عنوان کرد: در اجرای این طرح که با همکاری یگان ویژه استان انجام شد از تعدادی از منازل متعلق به توزیع کنندگان و خرده‌فروشان بازرسی که در این رابطه مقادیری انواع مواد مخدر هروئین، شیشه، حشیش و تریاک در بسته‌های مختلف و آماده فروش کشف و چهار نفر از خرده‌فروشان نیز دستگیر شدند.

وی از شناسایی و دستگیری عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در محلات و کشف مقادیری انواع مواد مخدر در 48 ساعت گذشته در بندرعباس خبر داد.

این فرمانده انتظامی افزود: در اجرای این طرح از 43 باب منزل متعلق به توزیع کنندگان و خرده‌فروشان بازرسی و در این رابطه 630 کیلو تریاک، 440 کیلو و 750 گرم حشیش، 90 کیلو هروئین و کراک، 26 گرم شیشه و دو قبضه اسلحه غیر مجاز کشف و 14 دستگاه خودرو متعلق به عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان متذکر شد: در اجرای این طرح 61 نفر از عوامل و عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و به همراه مواد مخدر مکشوفه به یگان منتقل شدند.

خدایی با تأکید بر قاطعیت پلیس در اجرای طرح پاک‌سازی نقاط و محلات آلوده از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه تهیه و توزیع مواد مخدر در محلات، در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان و پاک‌سازی محلات اقدام شود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول