اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار یک میلیارد تومان

پروژه قنات پیمایی پارک آبشار کاخک گناباد احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: تکمیل پارک گردشگری بیدخت، تکمیل پارک آبشار کاخک و احداث پروژه قنات پیمایی پارک آبشار کاخک با اعتبار یک میلیارد تومان از جمله مصوبات سفر دولت و حضور معاون رئیس جمهور در گناباد است.

پروژه قنات پیمایی پارک آبشار کاخک گناباد احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی صبح امروز در حاشیه جلسه فرمانداری در جمع خبرنگاران گناباد اظهار داشت: براساس اصل 127 قانون اساسی دولت می‌تواند بخشی از اختیارات خود را به یکی از اعضای کابینه واگذار کند که در سفر دوم و چهارم این کار انجام شد.

وی افزود: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم در جلسه شورای اداری شهرستان بر اتمام پروژه‌های مصوب رئیس جمهور در ادوار مختلف سفر به گناباد تاکید کردند و در این جلسه اعلام شد تمام مصوبات از قبیل بیمارستان 160 تخت‌خوابی، فرودگاه، راه‌آهن و سایر مصوبات تا پایان دولت دهم با قرار گرفتن در پروژه‌های مهر ماندگار به اتمام می‌رسد.

فرماندار گناباد اظهار داشت: از معاون رئیس جمهور 57 دستور برای شهرستان اخذ شد که 40 دستور جنبه عمومی دارد.

صفایی گفت: اختصاص 750 میلیون تومان برای تعمیر و مرمت مسجد جامع، اختصاص 250 میلیون تومان به منظور اجرای طرح گردشگری قنات قصبه، ایجاد موزه شهر، ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع ‌دستی و سفال و در نهایت ایجاد بستر 100 شغل در نمایشگاه به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: تکمیل پارک گردشگری بیدخت، تکمیل پارک آبشار کاخک و احداث پروژه قنات پیمایی پارک آبشار کاخک با اعتبار یک میلیارد تومان از دیگر مصوبات است.

فرماندار گناباد ادامه داد: احداث ساختمان دبیرستان صدرا، تکمیل مصلای نیمه تمام گناباد و کاخک، تکمیل مرکز رشد فناوری گناباد، تاسیس بنیاد بهلول و تکمیل مرقد علامه، تکمیل مجتمع دو منظوره مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناباد از دیگر دستورات اخذ شده است.

صفایی افزود: تاسیس رشته دکترای برق در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد، احیای بافت فرسوده و تاریخی شهر بیدخت، جاده گناباد ـ خواف، احداث حسینیه مرکزی و کتابخانه مرکزی گناباد و آموزشکده فنی دختران گناباد از دیگر دستورات اخذ شده در این سفر بود.

جمع‌آوری بیش از 10 هزار نامه مردمی در سفر دولت به گناباد

فرماندار گناباد ادامه داد: بیش از 10 هزار نامه در سفر ریاست جمهوری به گناباد جمع‌آوری شد که تعداد 9 هزار 149 نامه در استادیوم آزادی و یک هزار نامه در ستاد جمع شد.

فرماندار گناباد در ادامه بیان داشت: با واحدهای صنعتی موجود و در دست احداث در شهرستان، بحث اشتغال تا حد زیادی برطرف می‌شود.

صفایی با اشاره به مسکن مهر در گناباد گفت: شهرک شهرجو کششی در منطقه ندارد و تاکنون 3 میلیارد تومان صرف زیرساخت‌های آن محدوده، یک میلیارد و 500 میلیون تومان صرف تامین آب، 500 میلیون تومان شبکه برق هزینه داشته داشت و یک میلیارد و 500 میلیون تومان شبکه فاضلاب این محدوده هزینه دارد و این در حالی است که تعداد هزار و 900 واحد از 3 هزار و 500 واحد مسکن مهر در گناباد تحویل انبوه‌سازان شده است.

فرماندار گناباد با اشاره به آبیاری تحت فشار در گناباد نیز گفت: تا قبل از سال 90 تنها 200 هکتار آبیاری تحت فشار در گناباد انجام می‌گرفت که سال گذشته این مقدار به یک هزار هکتار رسید و امسال هم استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول