اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد:

40 درصد واگذاری‌های مسکن مهر یزد ویلایی و انفرادی است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: 40 درصد از واحدهای مسکونی مهر که تاکنون در استان یزد تحویل متقاضیان شده یا در دست احداث است، به صورت انفرادی و ویلایی به آنها واگذار شده است.

40 درصد واگذاری‌های مسکن مهر یزد ویلایی و انفرادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رضا یادگاری ظهر امروز در نشست معاون عمرانی استاندار یزد و مدیران کل حوزه مسکن و راه‌سازی با خبرنگاران اظهار داشت: 5 هزار و 165 واحد مسکونی در 30 فروردین‌ماه با حضور وزیر مسکن و راه‌سازی افتتاح شد و 11 هزار و 656 واحد نیز اکنون در سراسر استان در دست احداث است.

وی عنوان کرد: چنانچه در مناطقی امکان واگذاری زمین به صورت انفرادی باشد، انفرادی واگذار می‌شود و تاکنون نیز 40 درصد مسکن مهر واگذار شده در استان یزد ویلایی و انفرادی است و بقیه به صورت آپارتمانی و بلند مرتبه‌سازی احداث و واگذار شده است.

یادگاری در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد علت تفاوت قیمت‌های تمام شده و آورده اعضا عنوان کرد: آورده اعضا به دلیل تفاوت شاخص‌های ساخت و هم‌چنین متراژهای واحدها متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: آورده مسکن مهر در استان یزد از 7.5 میلیون تا 22 میلیون تومان متفاوت بوده است.

یادگاری مسکن مهر استان یزد را از نظر فنی از بهترین پروژه‌های مسکن مهر کشور دانست.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد زمان واگذاری کامل واحدهای مسکن مهر و نحوه ثبت‌نام متقاضیان جدید عنوان کرد: تا پایان امسال 11 هزار و 800 واحد دیگر در مقاطع زمانی مختلف به متقاضیان واگذار می‌شود و بقیه واحدها نیز حداکثر تا نیمه اول سال 92 تحویل متقاضیان می‌شود.

یادگاری افزود: متقاضیان جدید نیز می‌توانند به ادارات پست در شهرهای بالای 25 هزار نفر و به ادارات مسکن و شهرسازی در شهرهای زیر 25 هزار نفر مراجعه کنند و ضمن ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری در این طرح شرکت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود 4 هزار و 800 هکتار بافت فرسوده در استان یزد اظهار داشت: متقاضیانی که در بافت فرسوده زندگی می‌کنند، می‌توانند به شرکت مسکن‌سازان و یا شهرداری یزد مراجعه کنند و تسهیلات بازسازی واحدهای مسکونی خود را دریافت کنند.

یادگاری هم‌چنین از اختصاص 700 میلیون تومان برای آزادسازی معابر فرسوده استان یزد خبر داد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول