اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

بهره‌برداری از راه خرم‌دره به خدابنده همزمان با سوم خرداد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: راه خرم‌دره به خدابنده در سوم خرداد ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از راه خرم‌دره به خدابنده همزمان با سوم خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به دستاورد سفرهای هیئت دولت به استان‌ها اظهار داشت: طرح انتقال آب شرب خرم‌دره از سد کینه‌ورس به عنوان طرح ماندگار تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: تاسیس دانشگاه پیام‌نور‌، اجرای طرح فاضلاب شهر خرم‌دره با اعتبار 3 میلیارد تومان‌، بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی شهری و روستایی‌، احداث دو چمن مصنوعی و چمن طبیعی شمال شهر خرم‌دره‌، احداث کتابخانه افق شهر خرم‌دره و دو باب کتابخانه روستایی از دستاوردهای سفر هیئت دولت به شهرستان خرم‌دره است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای خرم‌دره با پیشرفت بالای 90 درصد‌، افتتاح گازرسانی روستای اردجین در سوم خرداد سال جاری، بهره‌برداری از سومین ایستگاه CNG خرم‌دره تا دو ماه آینده‌، بهره‌برداری از راه خرم‌دره به خدابنده در سوم خرداد امسال از دیگر دستاوردهای سفر هیئت دولت به این شهرستان محسوب می‌شود.

وی تکمیل طرح‌های هادی روستاهای شهرستان خرم‌دره و آماده بودن مجتمع گلخانه‌ای جهاد کشاورزی را از دستاوردهای سفر هیئت دولت برشمرد و ابراز داشت: به بیش از 90 درصد نامه‌های مردمی در سفر هیئت دولت به شهرستان پاسخ داده شده است.

نوری‌پور افزود: اختصاص ارضی 170 میلیون یورو به شرکت پتروشیمی خرم‌دره برای توسعه شرکت و اشتغال‌زایی بالای 3 هزار نفر و بهره‌برداری از سالن انتظار ایستگاه راه‌ آهن خرم‌دره در هفته دولت امسال از دیگر دستاوردهای مهم سه سفر گذشته هیئت دولت به شهرستان است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری مبلغ 169 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخش کشاورزی به استان زنجان اختصاص پیدا کرده است، عنوان داشت: سهم شهرستان خرم‌دره از این مقدار بیش از 9 میلیارد تومان است که باید از این فرصت به دست آمده برای توسعه بخش کشاورزی استفاده شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به مقاوم‌سازی و نوسازی بخش مسکن تصریح کرد: دولت تسهیلات کافی در بخش مسکن اختصاص داده است و مردم باید در این زمینه اقدام کنند، که در حال حاضر بیش از 50 درصد ساختمان‌های مسکونی شهرستان از محل اعتبارات این بخش نوسازی و یا مقاوم‌سازی شده است‌.

وی با اشاره به طرح انتقال آب شرب سد کینه‌ورس برای مصرف شرب مردم شهر خرم‌دره، آن را یکی از طرح‌های ماندگار دولت در شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: برای اجرای آن بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول