اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کتابخانه‌های عمومی باشت خبر داد

ارتباط و کمک مستمر 15خیر به کتابخانه‌های باشت

خبرگزاری فارس: مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان باشت گفت: با حمایت 15 خیر بزرگ و تعامل بی‌نظیر مسئولان شهرستان باشت با کتابخانه‌های عمومی، مشکلات یکی پس از دیگری برطرف می‌شود.

ارتباط و کمک مستمر 15خیر به کتابخانه‌های باشت

قربانعلی آرمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان باشت از مردادماه 90 که کمتر از یک سال بوده تأسیس شده و در این مدت کم توانستیم خدمات کم نظیری را ارائه دهیم.

وی در این خصوص تصریح کرد: مشکل اصلی کتابخانه ها در هر جایی مظلومیت آنها بوده و باید برای توسعه و پیشرفت کتابخانه‌ها همه تلاش را در راستای شناساندن به جامعه انجام دهیم.

مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان باشت در زمینه برنامه‌های اجرایی این نهاد از بدو تأسیس تاکنون عنوان کرد: برای توسعه کتابخانه‌های شهرستان باشت، در اولین گام تعامل خوبی با مدیران شهرستانی ایجاد کردیم که باید تشکر ویژه‌ای از آنها به ویژه امام جمعه و فرماندار باشت به خاطر همراهی صادقانه داشته باشیم.

وی یادآور شد: برای شناساندن نهاد کتابخانه با هماهنگی صورت گرفته تاکنون دو بار قبل از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی در خصوص آشنایی مردم با کتابخانه‌ها داشته و در همه برنامه‌های نماز جمعه‌ بروشورهای مختلف را توزیع کردیم.

آرمیان افزود: موفق شدیم در این مدت کمتر از یک سال از تأسیس نهاد کتابخانه در این شهرستان نمایشگاه‌های مختلف و چندین مسابقه بزرگ را در این شهرستان برگزار کنیم.

وی از طرح کتاب‌خانه به خانه در این شهرستان سخن به میان آورد و گفت: این طرح اجرایی شده است و تاکنون موفق شدیم تعداد 240 نفر از معلولین و مجروحین را با اهداء کتاب پوشش دهیم و در تمامی روستاها نیز کتاب‌های مختلف توزیع کرده‌ایم.

وی در خصوص همراهی خیرین با نهاد کتابخانه‌های باشت اظهار کرد: تعداد 15 خیر به صورت مستمر با کتابخانه‌های باشت ارتباط داشته و از لحاظ مادی ما را یاری‌رسان هستند که تاکنون با حمایت‌های صورت گرفته از سوی خیرین و مسئولان شهرستانی هیچ‌گونه مشکل حادی نداشته‌ایم.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول