اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان:

دو سارق خودروهای گرانقیمت در خرم‌آباد دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لرستان گفت: دو سارق حرفه‌ای در خرم‌آباد دستگیر و به 58 فقره سرقت اعتراف کردند.

دو سارق خودروهای گرانقیمت در خرم‌آباد دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار کاظم علیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: به منظور برخورد و شناسایی سارقان به خصوص سرقت‌های خرد که به نوعی باعث احساس ناامنی می‌شوند، اکیپ‌های تخصصی تشکیل شد که اکیپ کلانتری 15فرماندهی انتظامی شهرستان خرم‌آباد در 22اردیبهشت ماه امسال به دو نفر موتور سوار مشکوک و با زیر نظر قرار دادن حرکات آنان اطمینان پیدا می‌کنند که سارق هستند.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: سارقان نیز به محض مطلع شدن از تعقیب پلیس متواری، اما سرانجام با اقدامات پلیسی بعد از چند دقیقه تعقیب و گریز مأموران توانستند موتور را توقیف و دو نفر موتور سوار را دستگیر کنند.

وی در ادامه گفت: با تشکیل پرونده و با به دست آوردن دلایل کافی و احضار افراد شاکی و بازجویی‌های تخصصی، سارقان لب به اعتراف گشودند.

سردار علیزاده با اشاره به اینکه، افراد دستگیر شده تاکنون به تعداد 58 فقره سرقت، شامل 25 فقره تلفن همراه، 21 فقره محتویات و لوازم خودرو، هشت فقره کیف قاپی، سه دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه دوچرخه معترف شده‌اند، گفت: در اظهارات آنها مشخص شده که این افراد بیشتر به سراغ خودروهایی می‌رفتند که صاحبان آنها برای لحظات کوتاهی در جلوی فروشگاه‌ها و پمپ بنزین‌ها و... توقف کرده و درب خودروی آنها نیز باز بوده است.

سردار علیزاده ادامه داد: متهمان به مواد مخدر اعتیاد دارند و مدت‌ها نیز به دور از دید خانواده‌ها اقدام به استعمال مواد مخدر کرده‌اند و به بهانه به مدرسه رفتن به سراغ مواد و هم نشینی با دوستانشان رفته‌اند که پس از متوجه شدن خانواده‌ها به جای این که در فکر چاره باشند از مدرسه ترک تحصیل کرده و بیشتر در گودال خلاف غرق شده‌اند.

وی در ادامه مبارزه با این بلای خانمان‌سوز را مستلزم عزم ملی دانست و گفت: هم استانی‌ها هر گونه مورد مشکوک را سریعاً به مرکز پلیس 110 گزارش دهند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول