اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تنظیم بازار صورت می‌گیرد

راه‌اندازی واحد سیار بازرسی و نظارت در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت گفت: در راستای تنظیم بازار، واحد سیار بازرسی و نظارت این مجمع در مرکز شهر راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی واحد سیار بازرسی و نظارت در جیرفت

علی میرکهنوج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با توجه به گرانی‌های اخیر برخی از کسبه نیز از این وضعیت سوء‌استفاده کرده و به گرانفروشی اقدام می‌کنند.

وی افزود: برخی از مردم نیز با وجود مشاهده این گرانفروشی‌ها، به دلیل مسافت زیاد مجمع امور صنفی با مرکز شهر از دادن گزارش این تخلف‌ها خودداری می‌کنند.

میرکهنوج تصریح کرد: به همین دلیل این مجمع در ستاد تنظیم بازار شهرستان جیرفت، راه‌اندازی واحد سیار بازرسی و نظارت را خواستار شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس کیوسک این واحد در میدان امام خمینی (ره) واقع در مرکز شهر به زودی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

میرکهنوج تصریح کرد: با راه‌اندازی واحد سیار بازرسی و نظارت، شکایت مردم از اصناف مستقیماً رسیدگی و بررسی می‌شود و در صورت نیاز به رسیدگی اداره تعزیرات حکومتی، شاکی و متشاکی‌عنه به این اداره معرفی می‌شوند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت گفت: با دادن اطلاعیه به مردم از آنها درخواست شده است که در صورت مشاهده هرگونه اجحاف و گرانفروشی در هنگام خرید، با مراجعه به این واحد در اسرع وقت اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

میرکهنوج با تأکید بر فرهنگ‌سازی در این زمینه اظهار کرد: شهروندان در هنگام خرید مایحتاج روزانه خود می‌توانند گزارش تخلف‌های انجام گرفته را به صورت حضوری و تلفنی ارائه دهند.

وی تعداد بازرسان مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت را محدود دانست و گفت: در صورت همکاری مردم می‌توانیم عملکرد مطلوب‌تری در زمینه تنظیم بازار و جلوگیری از تخلف‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول