اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تجارت ساری خبر داد

آغاز تشدید بازرسی از بازار ساری

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساری از آغاز تشدید بازرسی از بازار ساری خبر داد.

آغاز تشدید بازرسی از بازار ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری، اسماعیل هادی‌نژاد گفت: با توجه به افزایش قیمت برخی از کالاها به دلائل گوناگون در سطح بازار، به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از تکرار و عادت به انجام تخلف برای برخی از واحدهای صنفی از این پس نظارت بر بازار به صورت جدی در این طرح علاوه بر انجام بازرسی‌های متداول به صورت ویژه بر کیفیت و کمیت کالاها گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار و سایر تخلفات اقتصادی نیز نظارت جدی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: 5 هزار  بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی شهرستان ساری از ابتدای فروردین ماه تاکنون صورت گرفته که منجر به تشکیل  570  فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی 10 میلیارد و 547  میلیون ریال شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری بیان داشت: در این مدت 290 گزارش مردمی از تخلفات صورت گرفته در بازار به ستاد خبری(سامانه 124) اعلام شد که با مراجعه غیرمحسوس بازرسان و بررسی‌های به عمل آمده از این واحدها 110 مورد تاکنون متخلف شناخته شدند که بیشتر تخلف‌ها در زمینه مواد غذایی، گوشت مرغ، مواد لبنی، میوه‌جات، کرایه خودروها بوده است.

هادی‌نژاد تصریح کرد: به منظور نظارت بر تمام شبکه‌های توزیع، تولیدکنندگان، صاحبان انبار و سردخانه‌ها نیز موظف هستند هر ماه موجودی انبارهای خود را به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری اعلام کنند.

وی از پلمب واحدهای متخلف خبر داد و خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره نظارت بر اماکن، تعزیرات حکومتی و مجمع امور صنفی شهرستان ساری مقرر شد نسبت به نصب پارچه یا پلمب واحدهایی که همچنان به تخلفات خود ادامه می‌دهند اقدام جدی صورت گیرد.

این مسئول در پایان از شهروندان خواست تا گزارش تخلفات اقتصادی را با سامانه 124 اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول