اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان:

آزمون طرح ملی حفظ قرآن در همدان برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان گفت: آزمون طرح ملی حفظ قرآن در ناحیه 2 همدان برگزار شد.

آزمون طرح ملی حفظ قرآن در همدان برگزار شد

محمود کتابی امروز در گفت‌وگو با خبر نگار فارس در همدان اظهار داشت: آزمون طرح ملی حفظ قرآن در هفته جاری به مدت پنج روز در ناحیه 2 همدان انجام شد.

وی بیان داشت: این آزمون که از 400 نفر دانش آموز و فرهنگی گرفته شد با معرفی آنان به اداره کل آموزش و پرورش استان همدان پایان یافت.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان تصریح کرد: از بین شرکت‌کنندگان در این آزمون 270 نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی و 40 نفر از فرهنگیان و بقیه هم دختران و پسران مقطع متوسطه است.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون که توسط ناحیه 2 همدان که از قبل برای آمادگی شرکت کنندگان اعلام شده بود در ناحیه 2 انجام شد. از بین شرکت‌کنندگان 330 نفر مسلط به 3 جزء، 6 جزء و 10 جزء هستند که مشخصات آنان را وارد سامانه حفظ قرآن کردیم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان یادآور شد: آزمون ناحیه 2 از حافظان جزء 3 تا جزء 10 است و از 20 جزء به بالا تا حفظ کل قرآن کریم آزمون آن توسط اداره کل آموزش و پرورش استان گرفته می‌شود.

وی در پایان سخنانش گفت: این طرح با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی و ایجاد رقابت سالم در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان و اجرای طرح نهضت ملی حفظ قرآن است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول