اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی کرمان:

مرمت قلعه منوجان پایان یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: مرمت قلعه منوجان با استفاده از اعتبارات سال 90 پایان یافت.

مرمت قلعه منوجان پایان یافت

هادی ایرانمنش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در مرمت قلعه منوجان فعالیت نقشه‌برداری، تهیه طرح مرمتی، عرصه و حریم قلعه و متعاقب آن خاکبرداری حصار ضلع شمال غربی و شمالی قلعه به انجام رسید.

وی افزود: همزمان با برچیدن بخش‌های فرسوده و آسیب‌دیده، مرمت حصار با توجه به مصالح به کار رفته آغاز شد و به مدت سه ماه تداوم یافت.

ایرانمنش تصریح کرد: پی‌بندی برج‌های فرسوده و آسیب‌دیده و حصار قلعه از دیگر اولویت‌های فاز نخست مرمت قلعه منوجان بود که بخش‌هایی از آن به اتمام رسید.

وی ادامه داد: شهرستان منوجان در جنوب استان کرمان و در منطقه گرمسیری واقع شده است به همین دلیل کار مرمت و احیای قلعه در ماه‌های اخیر در شرایط سختی صورت گرفت.

ایرانمنش اضافه کرد: از ابتدای سال 90 فرمانداری‌ منوجان برای تأمین اعتبارات لازم در بخش میراث فرهنگی همکاری خوبی با این اداره‌ کل داشته است.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول