اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

850 کودک استثنایی در مدارس زنجان تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در حال حاضر 850 کودک استثنایی در مدارس زنجان تحصیل می‌کنند.

850 کودک استثنایی در مدارس زنجان تحصیل می‌کنند

امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای ارتقای سطح تحصیلی و افزایش توانمندی کودکان استثنایی آموزش و پرورش و به تبع آن آموزش و پرورش استثنایی اقدامات خدمات مختلفی را به این کودکان ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به شرایط و ویژگی‌های جسمی کودکان استثنایی اضافه کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با ارائه آموزش‌های مختلف در تلاش برای ارتقاء توانمندی این کودکان و یادگیری بهتر دروس درسی توسط آنها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشترین سرمایه‌گذاری در بحث یاددهی دروس و همچنین دادن معلم به کودکان استثنایی صورت می‌گیرد، افزود: در حال حاضر به ازای هر سه دانش‌آموز استثنایی چهار معلم وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: وجود معلمان استثنایی بیشتر از دانش‌آموزان نشان از توجه ویژه مسئولان اداره‌کل آموزش و پرورش به این گروه از کودکان است.

نظری در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه ارائه خدمات به کودکان استثنایی اضافه کرد: در حال حاضر 850 دانش‌آموز استثنایی در مدارس زنجان تحصیل می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به افتتاح مدرسه خیرساز در استان زنجان افزود: افزایش فضاهای آموزشی در این زمینه نیز برای یاددهی مطالب بیشتر به دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تلاش بسیار مربیان استثنایی در زمینه آموزش کودکان افزود: آموزش کودکان استثنایی یکی از اقداماتی است که مربیان استثنایی با صبر و حوصله وافر انجام می‌دهند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول