اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه اشتغال استان قم انجام شد

تصویب 7 طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری 71 میلیارد ریال در قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم از تصویب هفت طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری 71 میلیارد ریال در جلسه کارگروه اشتغال استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها زمینه اشتغال 167 نفر را فراهم خواهد کرد.

تصویب 7 طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری 71 میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در سومین جلسه کارگروه اشتغال استان با اشاره به عزم و رویکرد استان در حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری اظهار داشت: تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی سال و رسیدن به اهداف و سیاست‌های بخش اشتغال استان، منوط به حمایت و همکاری جدی سیستم بانکی از تولید و سرمایه‌گذاری است.

وی با بیان اینکه رونق تولید و پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه استان باید دغدغه مشترک بانک‌ها و مجموعه دستگاه‌های متولی اشتغال و سرمایه‌گذاری باشد افزود: تولید و سرمایه‌گذاری جزء مباحث اولویت‌دار استان محسوب شده و برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که بیشترین سهم منابع بانکی در خدمت این بخش و خاصه به سمت صنعت و کشاورزی سوق داده شوند.

استاندار قم با قدردانی از عملکرد بانک‌های فعال استان، لزوم تعریف مکانیزمی مناسب از سوی دبیرخانه کارگروه اشتغال در راستای بررسی و ارزیابی دقیق عملکرد بانک‌های استان به صورت ماهانه را خواستار شد.

موسی‌پور همچنین با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان از ابتدای سال جاری شتاب خوبی گرفته است افزود: لازم است بانک‌ها با جدیت و تلاش ویژه این روند را تداوم و افزایش دهند.

استاندار قم از تصویب هفت طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری بیش از 71 میلیارد ریال در جلسه امروز کارگروه اشتغال استان خبر داد و افزود: این طرح‌ها که شامل پنج طرح صنعتی و دو طرح ورزشی است، زمینه اشتغال 167 نفر را فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول