اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران:

عملکرد شورای اشتغال گچساران بسیار ضعیف است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با اشاره به عدم پیگیری اداره کار و امور اجتماعی این شهرستان در زمینه تشکیل جلسات شورای اشتغال، عملکرد این شورا در گچساران را بسیار ضعیف عنوان کرد.

عملکرد شورای اشتغال گچساران بسیار ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری گچساران با محکوم کردن تصمیم الحاق بحرین به عربستان اظهار کرد: جنایات خودسرانه حکام آل خلیفه و آل سعود در زمینه پیشنهاد طرح ننگین الحاق بحرین به عربستان تصمیمی استکباری است.

* عربستان به سرنوشت هم‌پیمانان خود در مصر و لیبی دچار می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران افزود: سران این نوع حکومت‌ها می‌دانند که موج بیداری اسلامی در جهان عالم‌گیر شده و به یاری خداوند به زودی به سرنوشت هم‌پیمانان قبلی خود در کشورهای مصر، تونس و لیبی گرفتار می‌شوند.

سجادپور بیان کرد: با توجه به مناسبت‌های مختلف و مهم در خرداد از جمله سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و چهاردهم خرداد بیست‌ و ‌سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های متنوع فرهنگی در راستای بزرگداشت این مناسبت‌ها در گچساران برگزار می‌شود.

* اجرایی شدن 94 درصد مصوبات شورای اداری گچساران در سال 90 

این مقام مسئول در گچساران با اشاره به برگزاری جلسات و کمیته‌های مختلف در گچساران بیان کرد: پیگیری‌های مسئولان ادارات و نهادها در اجرای مصوبات رضایت‌بخش بوده اما تلاش بیشتر در این زمینه ضرورت دارد.

سجادپور گفت: 12 جلسه شورای اداری در سال 90 افزون بر 80 مصوبه در پی داشت که 75 مصوبه آن اجرایی شده است.

وی شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری گچساران را یکی از شوراهای مهم در این شهرستان دانست و یادآور شد: این شورا به دبیری اداره کار و امور اجتماعی گچساران، یکی از شورا‌هایی است که با توجه به اهمیت موضوع انتظار می‌رفت با فعالیت مضاعف تشکیل شود.

* عملکرد ضعیف اداره کار و امور اجتماعی گچساران در برگزاری جلسات شورای اشتغال

معاون فرماندار گچساران گفت: شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری می‌بایست در طول سال افزون بر 9 جلسه برگزار کند که در سال 90 با پیگیری‌های فرمانداری، این شورا تنها دو جلسه در کارنامه خود دارد.

سجادپور عملکرد شورای اشتغال گچساران را بسیار ضعیف عنوان کرد و با انتقاد از تشکیل نشدن جلسه این شورا با وجود گذشت دو ماه از آغاز سال 91، از رئیس این اداره خواست تا نسبت به برگزاری جلسات این کمیته جدیت لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به توقف در ادغام دو اداره کار و امور اجتماعی و اداره تعاون در گچساران از مدیران استانی خواست تا با توجه به اهمیت ادغام این ادارات، موضوع را پیگیری و اجرایی کنند.

سجادپور ساماندهی و تعیین تکلیف این دو اداره را با توجه به اهمیت بحث اشتغال ضروری دانست و بر آن تأکید کرد.

انتهای پیام/آ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول