اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان:

فتح خرمشهر صدام را تحقیر کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: شکست برای صدام در خرمشهر بسیار تحقیرآمیز بود، لذا اعلام کردند ما از خرمشهر عقب‌نشینی کردیم.

فتح خرمشهر صدام را تحقیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان در جوار گلزار شهدا اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس در جنگ تحمیلی بی‌نظیر بود، عملیاتی با امکانات بسیار ناچیز در برابر دشمنی کاملاً مسلح و این پیروزی از الطاف الهی و یک معجزه بود.

وی بیان داشت: خرمشهر را توکل بر خدا، ایثار، اعتماد و ایمان امام خمینی (ره) و رهبری دینی آزاد کرد.

حسنی‌سعدی افزود: آمریکایی‌ها گفته بودند اگر ایرانی‌ها بتوانند خرمشهر را آزاد کنند، استراتژی جنگ در دنیا را باید تغییر داد.

وی ابراز داشت: براساس اصول نظامی هیچ امکان پیروزی برای ایران نبود، این شکست برای صدام بسیار تحقیرآمیز بود، لذا اعلام کردند ما از خرمشهر عقب‌نشینی کردیم.

حسنی‌سعدی تصریح کرد: 48 نفر از شهدای مدفون در گلزار شهدای کرمان در عملیات بیت‌المقدس به این درجه رفیع نائل شدند.

مهدی ابوالحسنی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ویژه ستاد گرامیداشت سوم خرداد برگزاری جلسه شورای اداری در گلزار شهدا بود و انتظار داریم تا در شهرستان‌ها نیز این برنامه در نظر گرفته شود.

به گزارش فارس، خانم حمیدی راوری مادر شهید محسن تویسرکانی، همسر شهید محمود تویسرکانی و فرزند شهید عباس حمیدی‌راوری در جوار قبور مطهر شهدا به بیان خاطرات از سه شهید خانواده خود پرداخت.

همچنین مسئولان ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان کرمان با عطرافشانی و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول