اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه مطرح کرد

بهره‌گیری از ابعاد مدیریتی فتح خرمشهر/ سوم خرداد نماد مردانگی و غیرت ملت

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: باید از ویژگی‌های سوم خرداد و فتح خرمشهر در ابعاد مدیریتی کشور در سطوح مختلف استفاده کنیم.

بهره‌گیری از ابعاد مدیریتی فتح خرمشهر/ سوم خرداد نماد مردانگی و غیرت ملت

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی رزمجو صبح امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: اگر به مدیریت و فرماندهی عملیات بیت المقدس نگاه کنیم، می‌بینیم فرماندهی گروهان‌ها و لشکرها بر عهده جوانان برومند بوده است.

وی افزود: نخستین ویژگی منحصر به فرد عملیات بیت‌المقدس اراده و عزم قوی رزمندگان برای آزادسازی خرمشهر بود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: رعایت اصل غافلگیری از دیگر ویژگی‌های این عملیات بود که به خوبی از سوی رزمندگان اسلام مدیریت شد.

رزمجو گفت: طراحی مناسب و کم‌نظیر عملیات بیت‌المقدس و آرایش و تاکتیک‌های نظامی تیپ‌ها و لشکرها و هجوم برق‌آسای رزمندگان به رژیم بعث عراق از دیگر ویژگی‌های این عملیات بود.

وی بیان کرد: تاکتیک‌های مناسب و با هدف، توأم با حماسه رشادت و ایثار رزمندگان از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد عملیات فتح خرمشهر بوده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در ارتباط با عوامل موفقیت عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: امدادهای غیبی و نصرت الهی نخستین عامل موفقیت رزمندگان در این عملیات بوده ضمن اینکه فرماندهی پیامبرگونه امام راحل از دیگر عوامل موفقیت این عملیات بود.

رزمجو اضافه کرد: ولایتمداری منحصر به فرد رزمندگان، ایمان و اراده قوی، وحدت و هماهنگی بین مردم نیز از دیگر عوامل موفقیت رزمندگان در عملیات فتح خرمشهر بود.

وی در ارتباط با دستاوردهای فتح خرمشهر نیز افزود: نخستین دستاورد این عملیات این است که فتح خرمشهر نگین دفاع مقدس بود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: سوم خرداد 61 نمادی از غیرت، مردانگی، شهامت، شجاعت رزمندگان و اقشار مختلف مردم بود.

رزمجو اضافه کرد: تغییر موازنه قدرت در جبهه‌ها و گرفتن ابتکار عمل به دست رزمندگان از جمله دستاوردهای مهمی بود که نصیب ملت ایران شد ضمن اینکه تغییر دیدگاه‌های جهانی نسبت به ایران از دیگر دستاوردهای بزرگ فتح خرمشهر به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر سرچشمه ایثار و فداکاری و حماسه‌آفرینی رزمندگان بود و عملیات بیت‌المقدس نقش انقلابی مردم همراه با تاکتیک‌های مردم را در منطقه به منصه ظهور گذاشت.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول