اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ابهر:

تمرکز کارهای فرهنگی در اعتیاد روی خانواده‌ها باشد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر با اشاره به اهمیت پیشگیری در اعتیاد جوانان به مواد مخدر گفت: از نظر کار فرهنگی باید روی خانواده‌ها تمرکز کرد.

تمرکز کارهای فرهنگی در اعتیاد روی خانواده‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از مواد مخدر استان زنجان با اشاره به تشکیل جلسه‌ها و برگزاری همایش‌های مختلف برای اولیای دانش‌آموزان اضافه کرد: برای دانش‌آموزان نیز چندین جلسه با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان برگزار شده است.

معاون مدیرکل بهزیستی استان زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به درمان معتادان به شیشه گفت: هیچ دارویی برای درمان شیشه وجود ندارد و اکثر مراکز درمانی ما با این مشکل روبرو هستند.

گل نساء آقامحمدی افزود: تنها راه درمانی پیشنهاد شده برای درمان شیشه، راه درمانی غیردارویی ماتریکس است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر نیز در این جلسه با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است، گفت: 25 هزار دانشجوی شناور در منطقه داریم که با فرهنگ‌های مختلف در منطقه حضور دارند.

محمدرضا اکبری کنعان افزود: در زمینه آگاه‌سازی در تمام اداره‌ها حضور داشته و با کارکنان آن مجموعه جلسه داشته‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم افزایش میزان اقدامات فرهنگی خاطرنشان کرد: در شهرستان افراد بسیاری برای ترک اعتیاد اقدام می‌کنند و در این میان برخی از خانواده از نظر مالی دچار مشکل هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر در این جلسه با اشاره به انجام کارهای فرهنگی در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: تنها مشکلی که وجود دارد مربوط به مراکز درمانی کوتاه مدت ما است که خودکشی‌ها و خودزنی‌هایی در این مراکز صورت می‌گیرد و ممکن است تبعاتی را ایجاد کند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول