اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی انزلی خبر داد

دستگیری 23 توزیع کننده مواد مخدر در انزلی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی انزلی از دستگیری 23 نفر معتاد تابلو و توزیع کننده خرده پای مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 23 توزیع کننده مواد مخدر در انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رحیم شعبانی عصر امروز در جلسه نیروی این شهرستان در تشریح دستگیری معتادان و عاملان توزیع مواد مخدر اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر تردد افراد معلوم‌الحال و ناهنجار در برخی از محلات، موضوع مورد بررسی گروه‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر شهرستان انزلی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی انزلی، افزود: ماموران انتظامی انزلی در بررسی از نقاط تجمع معتادان، 23 نفر معتاد تابلو و توزیع کننده خرده پا که رفتارشان موجب نگرانی اهالی شده بود و یک قاچاقچی مواد مخدر را در این عملیات دستگیر کردند.

وی، با بیان اینکه از این افراد حدود 4 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است، تصریح کرد: این امر موجب افزایش رضایتمندی مردم از پلیس شده به طوری که با تماس‌های مکرر با 197 و نصب پرده قدردانی خود را از پلیس ابراز داشتند و امام جمعه انزلی نیز طرح ارتقای امنیت اجتماعی را موجب افزایش آرامش و امنیت عمومی در سطح شهر دانست.

شعبانی، حضور مردم در کنار پلیس را عامل موفقیت این نیرو خواند و یادآور شد: مردم همواره باید پلیس را در کنار خود ببینند و در اجرای قانون همراه و همیار پلیس باشند و در صورت برخورد با مورد مشکوک مراتب را در سریع‌ترین زمان با مرکز فوریت‌های پلیس 110 در جریان بگذارند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول