اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بیرجند:

خصوصی‌سازی در دانشگاه بیرجند کند است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به خصوصی‌سازی در دانشگاه بیرجند در سال 91 گفت: روند خصوصی‌سازی در دانشگاه با شیب کندی آغاز شده است ولی از برنامه پیش‌بینی شده عقب نیستیم.

خصوصی‌سازی در دانشگاه بیرجند کند است

محمدرضا میری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در حال حاضر 20 پروژه عمرانی در این مجموعه در دست اجرا است که ما شاهد افزایش اعتبارات عمرانی در دانشگاه هستیم.

وی به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در مجموعه دانشگاه بیرجند اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مطالعه و عملیات اجرایی دانشکده هنر این دانشگاه در دست اجرا است.

رئیس دانشگاه بیرجند تکمیل خانه فرهنگ و تکمیل ساختمان آموزشی و پژوهشی این دانشگاه را از جمله پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در این دانشگاه عنوان کرد و افزود: همچنین کار ساخت یک سالن ورزشی نیز در این دانشگاه در دست اجرا است.

میری از رشد برنامه‌های فرهنگی در سال گذشته در دانشگاه بیرجند خبر داد و اظهار داشت: در سال گذشته شاهد ایجاد معاونت فرهنگی در این دانشگاه بودیم که سبب ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در این مجموعه شده است.

وی ادامه داد:‌ در سال گذشته 24 کارگاه و 24 کلاس آموزشی، 41 بازدید علمی، فرهنگی و سیاحتی برای دانشجویان و 22 همایش در سطح دانشجویی و اساتید دانشگاه با همکاری معاونت فرهنگی برگزار شده است.

رئیس دانشگاه بیرجند از برگزاری 20 نمایشگاه مختلف در سال گذشته در این مجموعه خبر داد و تصریح کرد: برگزاری 19 جشن و 62 سخنرانی و سمینار در موضوعات مختلف از دیگر فعالیت‌های فرهنگی در این مجموعه است.

*ارائه خدمات مشاوره‌ای با نگاه نو در دانشگاه بیرجند

میری ادامه داد: در سال جاری شاهد تحول در خدمات مشاوره‌ای در دانشگاه هستیم و ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان در سطح دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی با نگاه جدیدی صورت می‌گیرد.

وی به ادامه روند خصوصی‌سازی در دانشگاه بیرجند در سال 91 اشاره کرد و اظهار داشت: روند خصوصی‌سازی در دانشگاه یکی از وظایف ما است که با شیب کندی آغاز شده است ولی از برنامه پیش‌بینی شده عقب نیستیم.

میری از چاپ 10 مجله علمی در این دانشگاه در سال 90 خبر داد و گفت: این، آمار قابل قبولی در این بخش است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول