اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بیرجند خبر داد

راه‌اندازی 6 ایستگاه دوچرخه‌سواری در بیرجند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر بیرجند از راه‌اندازی شش ایستگاه دوچرخه‌سواری در بیرجند خبر داد و گفت: این طرح با همکاری شهرداری بیرجند و بخش خصوصی در راستای فرهنگ‌سازی استفاده از دوچرخه‌ و ارتقای سطح سلامت شهروندان اجرایی می‌شود.

راه‌اندازی 6 ایستگاه دوچرخه‌سواری در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا زنگویی صبح امروز در جمع اعضای شورای شهر بیرجند اظهار داشت:‌ محل‌های اجرای این طرح پس از انجام کار کارشناسی اعلام می‌شود.

وی از توافق با سازمان انتقال خون استان طی هفته گذشته برای راه‌اندازی کانکس جدیدی در میدان ابوذر بیرجند خبر داد و گفت: بعد از درخواست مدیرکل انتقال خون استان مبنی بر تعبیه مکانی در این محل این موضوع مورد تصویب شورا قرار گرفت تا به صورت موقت فعال شود.

رئیس شورای شهر بیرجند ادامه داد: با توجه به اجرای طرح پارکبان در برخی خیابان‌های سطح شهر بیرجند فقط تعیین نرخ برای این کار باید به تصویب شورای شهر برسد و نحوه اجرای این طرح بر عهده شورای ترافیک است.

*اجرای دوطرفه طرح پارکبان سبب ترافیک خیابان منتظری شده است

زنگویی افزود:‌ در حال حاضر اجرای این طرح در برخی از خیابان‌ها مانند خیابان‌ منتظری دو طرفه اجرا می‌شود که ترافیک سنگینی را به وجود آورده که شورا در این زمینه نمی‌تواند به طور مستقیم وارد شود و فقط می‌تواند پیشنهاداتی را به شورای ترافیک ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه انعقاد هرگونه قراردادی از سوی شهرداری تنها با تصویب شورای شهر اجرایی است، گفت: شورای شهر هیچ‌گاه وکالت تام به شهرداری برای اجرای قراردادها نمی‌دهد.

رئیس شورای شهر بیرجند اظهار داشت: با توجه به اعتراض یکی از مالکان خیابان طالقانی به این مصوبه شورا در مورد ملک خود، اظهار داشت: هرچند شهرداری توافق اولیه‌ای با مالکان این خیابان داشته است اما تأیید نهایی این قرارداد با تصویب شورای شهر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول