اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز ارتحال امام(ره) صورت می‌گیرد

عزیمت 47 هزار زائر البرزی به حرم امام خمینی(ره)

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در البرز از عزیمت 47 هزار زائر البرزی به حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

عزیمت 47 هزار زائر البرزی به حرم امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی ظهر امروز در دومین نشست برگزاری سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) استان البرز افزود: انتقال اهداف،‌ آرمان‌ها و ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) وظیفه همگان است.

وی ادامه داد: نباید انتقال این ارزش‌ها را تنها به ایام ارتحال امام وابگذاریم بلکه باید در تمام ایام توجه ویژه و اساسی به انتقال اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی داشت.

این مسئول با بیان اینکه نسل امروز باید با پیام و اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) مأنوس باشد و آن را به نسل بعدی انتقال دهد افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که این اندیشه‌های ناب نسل به نسل و سینه به سینه انتقال داده شود.

افضلی در ادامه سخنان خود به برگزاری مراسم‌های مختلف در روزهای 14 و 15 خرداد اشاره و بیان کرد: با برگزاری این مراسم در هر سال دشمنان متوجه می‌شوند که ما هنوز آرمان‌ها و اهداف خمینی کبیر را فراموش نکرده،‌ بلکه بر تحقق اهداف ایشان پایبندیم.

وی گفت: انتقال این اهداف و پایبندی به آرمان‌های انقلاب و امام(ره) می‌تواند کشور را از بسیاری از توطئه‌های دشمنان محفوظ و مصون کند و ترفندهای دشمنان را یکی پس از دیگری به خودشان بازگرداند.

افضلی برگزاری برنامه‌هایی چون همایش، مسابقه وصیتنامه امام(ره)، اعزام هنرمندان به مرقد امام خمینی(ره)، شرکت در برنامه‌های استانی و برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و هنری را از جمله برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره) عنوان کرد.

این مسئول در ادامه سخنان خود از عزیمت 47 هزار زائر البرزی به حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: تمهیدات لازم به منظور انتقال و جابه‌جایی این زائران از البرز به حرم فراهم شده است.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول