اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

بیداری اسلامی مرهون تفکرات امام خمینی(ره) است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: صدور تفکر مقاومت و مبارزه با استعمار، امپریالیسم، استبداد و خودکامگی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکرات و قیام الهی امام خمینی(ره) است.

بیداری اسلامی مرهون تفکرات امام خمینی(ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در جمع کارکنان حوزه نمایندگی سپاه این استان اظهار داشت: امام خمینی(ره) از جهت جامعیت و کمال پس از انبیای الهی و ائمه معصومین (ع) بی‌شک از شخصیت‌های نادر و بی‌نظیر بوده‌اند که مانند اجداد طاهرین خود اوصاف و کمالات به ظاهر متضاد را در خود به صورت یک‌جا داشتند.

وی ادامه داد: موسس انقلاب اسلامی در رشته‌های گوناگون از جمله فقه، فلسفه، عرفان و سیاست از بهترین‌‌های زمان خود بودند.

سرافراز اخلاص و مردم‌داری امام خمینی(ره) را از مهم‌ترین ویژگی‌های ایشان عنوان کرد و گفت: آمیختگی بعد الهی با روح مردم‌داری امام خمینی(ره) بسیار قابل توجه است چراکه ایشان همیشه خود را خدمت‌گزار و عاشق مردم می‌دانستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: بصیرت، بینایی و دقت به مسایل و عمق زوایای امور از ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) به شمار می‌رود که در فراز و نشیب‌های مسائل از آن استفاده می‌کردند.

سرافراز بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد و گفت: آحاد مردم با حضور گسترده خود در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) علاوه بر اعلام وفاداری به آرمان‌های حضرت امام(ره) با مقام معظم رهبری، در تحقق اندیشه‌های بلند آن رهبر فرزانه، تجدید بیعت می‌کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی را که امام خمینی(ره) در ایران اسلامی بنیان‌گذاشت، ارکان و پایگاه‌های استکبار جهانی همچون رژیم اشغالگر قدس را به لرزه درآورد و امروز بیداری اسلامی در منطقه، حاصل این اقدام ارزشمند الهی است.

سرافراز، بیداری اسلامی را برگرفته از نهضت فکری جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز به‌عنوان کشوری آزاد و مستقل همواره در تحولات بین‌المللی تاثیرگذار بوده و توانسته در زمینه‌های تاثیرگذار فکری، صدور تفکر مقاومت و مبارزه با استعمار، امپریالیسم، استبداد و خودکامگی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکرات و قیام الهی امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول