اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتابخانه تخصصی فرق و مذاهب در یزد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین کتابخانه تخصصی فرق و مذاهب با حضور مسئولان استانی در یزد افتتاح شد.

کتابخانه تخصصی فرق و مذاهب در یزد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد عصر امروز در مراسم افتتاح این کتابخانه تخصصی اظهار داشت: نخستین کتابخانه تخصصی فرق و مذاهب به منظور ارتقای شاخص‌های فرهنگی با محوریت آموزه‌های اسلامی این کتابخانه در یزد افتتاح شد.

غلامحسین دشتی افزود: این کتابخانه بهترین پایگاه تخصصی برای تحقیق و پژوهش در حوزه فرق و مذاهب برای اساتید و پژوهشگران خواهد بود.

وی ادامه داد: این کتابخانه همچنین با هدف ایجاد مرکز تحقیق و پژوهش درباره بحث‌های فرقی، ادیان و مذاهب مختلف راه‌اندازی شده است.

دشتی عنوان کرد: ارتقاء کتابخانه تخصصی فرق، ادیان و مذاهب یزد نیازمند همکاری بیشتر مسئولان استان است که در صورت همکاری بیشتر، این کتابخانه به یک پایگاه تخصصی تبدیل خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در مراسم افتتاح این کتابخانه اظهار داشت: در حال حاضر 700 کتاب تخصصی در حوزه فرق و مذاهب، ادیان الهی و ... در این کتابخانه موجود است.

بهرام عبدالحسینی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نظر دارد با ارائه نرم‌افزارهای تخصصی در ارتقای این کتابخانه نقش جدی خود را ایفا کند.

کتابخانه فرق و مذاهب یزد در طبقه فوقانی مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) واقع شده است.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول