اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی کهگیلویه:

60 کتابخانه باز در کهگیلویه فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: 60 باب کتابخانه باز در ادارات و نهادهای دولتی شهرستان کهگیلویه در سال گذشته افتتاح و راه‌اندازی شده که در طول سال و به طور مداوم به کتاب مجهز می‌شوند.

60 کتابخانه باز در کهگیلویه فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، آزاد خردمند صبح امروز در بازدید از کتابخانه‌های باز این شهرستان با اشاره به طرح کتابخانه‌های باز اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دسترسی آسان ارباب رجوع به کتاب و استفاده بهینه از زمان‌های فراغت است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه افزود: مردم و مراجعین محترم به ادارات و اماکن عمومی می‌توانند در همه ساعات اداری از این کتابخانه‌ها استفاده کنند.

خردمند خاطرنشان کرد: افزایش تعداد کتابخانه‌های باز در سطح ادارات و نهادها به ویژه مراکز عمومی می‌تواند در ارتقای سرانه مطالعه کتاب نیز تاثیرگذار باشد به همین منظور ارشاد کهگیلویه برای تامین و تهیه کتاب‌های مورد نیاز این کتابخانه‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی گفت: پیشرفت هر جامعه در بستر فرهنگ شکل می‌گیرد و فرهنگ مطالعه گامی اساسی در راستای افزایش سرعت پیشرفت متعالی جوامع است.

خردمند تصریح کرد: کارکنان ادارات در اوقات فراغت اداری از کتابخانه باز و کتاب‌های موجود استفاده کنند تا نهایت استفاده را به بهترین نحو ممکن از این اوقات خود ببرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: 60 باب کتابخانه باز در ادارات و نهادهای دولتی شهرستان کهگیلویه در سال گذشته افتتاح و راه‌اندازی شده که در طول سال و به طور مداوم به کتاب مجهز می‌شوند.

خردمند تاکید کرد: کتاب‌های در نظر گرفته شده در زمینه‌های مختلف از جمله دینی، سیاسی، فرهنگی، هنری، رمان، ادبیات، شعر، تاریخ، کودک و نوجوان بوده که بتواند جوابگوی سلیقه‌های مختلف باشد.

وی بیان کرد: هرچه در امر مطالعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه تلاش شود باز هم جای کار وجود دارد چرا که علم دریای بی‌کرانی است که بشر از آن سیراب نمی‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول