اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

باغ راه ایران را با طراحی فضای سبز زنده نگه دارید

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه اصفهان به عنوان باغ راه ایران مشهور است، بنابراین باید آن را با طراحی فضای سبز زنده نگه داشت.

باغ راه ایران را با طراحی فضای سبز زنده نگه دارید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدکریم داودی پیش ‌از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سال گذشته سازمان زیباسازی شهری در شهرداری اصفهان راه‌اندازی شد، اظهار داشت: در مدت کوتاهی که از تشکیل سازمان زیباسازی می‌گذرد اقدامات مناسبی در راستای زیباسازی شهر انجام شد که هفته گذشته شاهد بهره‌برداری از سه پروژه شاخص نورپردازی زیرگذر امام سجاد(ع)، دیواره سبز بزرگراه شهید حبیب‌الهی و نماد سرداران شهید از سوی این سازمان بودیم.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات در تمام نقاط شهری به ویژه نقاط محروم صورت می‌گیرد، افزود: با توجه به اینکه اصفهان به عنوان باغ‌راه ایران مشهور است بنابراین باید آن را با طراحی فضای سبز زنده نگه داشت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به راه‌اندازی استودیو سیمای شهر با مشارکت شهرداری و مرکز صدا و سیمای اصفهان گفت: وجود این سیمای شهر به دلیل توسعه روزافزون فرهنگی، اقتصادی و عمرانی شهر ضرورت داشت.

وی بیان داشت: استودیو سیمای شهر با افزایش نشاط و شادابی می‌تواند در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی گام موثری بردارد.

داودی با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته ایجاد انگیزه و بالا بردن نرخ امیدواری، توسعه شهرها را شتاب می‌بخشد، تصریح کرد: سیمای شهر نباید به صورت جزیره‌ای عمل کند و تنها به مباحث شهرداری بپردازد.

وی تاکید کرد: باید معضلات و مشکلات شهر اصفهان در این برنامه تصویری بررسی شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول