اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر کنگان:

سرانه فضای سبز کنگان به بیش از 8 مترمربع رسید

خبرگزاری فارس: شهردار بندر کنگان گفت: سرانه فضای سبز کنگان به بیش از 8 مترمربع رسید.

سرانه فضای سبز کنگان به بیش از 8 مترمربع رسید

عبدالله حسینی‌کنگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان اظهار داشت: خدمات‌رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهر از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان شورا و شهرداری در بندر کنگان در سال جاری است.

وی افزود: آسفالت کوچه‌ها و معابر و رسیدگی به مشکلات فاضلاب شهری از مهم‌ترین تلاش‌های شهرداری طی یک سال اخیر در این بندر است که موجب رضایت خاطر شهروندان شده است.

شهردار کنگان خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در بندر کنگان از جمله برنامه‌های سال جاری در کنگان است که البته نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی هستیم.

حسینی کنگانی تصریح کرد: احداث هتل و هتل آپارتمان برای اسکان گردشگران، احداث اماکن تفریحی و رفاهی و رسیدگی به وضعیت ساحل بندر کنگان از جمله اقدامات مهمی است که در بندر کنگان مورد توجه قرار دارد.

وی یادآور شد: آغاز عملیات اجرایی پارک جنگلی در کنار چشمه فاریاب، احداث پارکینگ طبقاتی در بندر کنگان و احداث و تجهیز پارک‌های محله‌ای در کنگان از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری اجرایی می‌شود.

شهردار بندر کنگان از رشد بی‌نظیر سرانه فضای سبز در کنگان خبر داد و گفت: فضای سبز در چند سال گذشته رشد مطلوبی داشته و از 3 مترمربع در سال 86 به بیش از 8 مترمربع در سال جاری افزایش یافته است.

حسینی‌کنگانی افزود: در چهار سال اخیر بیش از 712 هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر شهر کنگان آسفالت شده که آماری بسیار ارزشمند برای کنگان است.

وی اذعان داشت: همکاری و تعامل بسیار خوب شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان نقش مهمی در پیشرفت‌های اخیر داشته و فرماندار و امام جمعه کنگان نیز با همه ظرفیت برای توسعه و عمران بندر کنگان همکاری دارند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول