اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان خبر داد

برگزاری کنفرانس ماشین‌بینایی و پردازش تصویر ایران در دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان از برگزاری کنفرانس ماشین‌بینایی و پردازش تصویر ایران در دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان خبر داد.

برگزاری کنفرانس ماشین‌بینایی و پردازش تصویر ایران در دانشگاه زنجان

ابوالفضل جلیلوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با تلاش همکاران گروه مهندسی کامپیوتر و مساعدت معاونت پژوهشی دانشگاه زنجان، دانشکده مهندسی در سال 1392 میزبان کنفرانس ماشین‌بینایی و پردازش تصویر ایران خواهد بود.

وی با بیان اینکه احداث ساختمان دانشکده مهندسی از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای دانشگاه است، افزود: این دانشکده بنا به قول مساعد و پیگیری‌های مستمر مسئولان دانشگاه ابتدای سال تحصیلی 92-91 به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان با اشاره به پروژه ساختمان کارگاه‌های مکانیک این دانشکده تصریح کرد: احداث این ساختمان از برنامه‌های سال جاری است.

وی ادامه داد: ساختمان دانشکده مهندسی معماری و هنر از جمله پروژه‌های قابل ذکر است که پس از طی مراحل اولیه، در حال حاضر در حال پیشرفت است.

جلیلوند خاطرنشان کرد: با توجه به تصویب احداث ساختمان نقشه‌برداری و IT این دانشکده در آینده نزدیک شاهد کلنگ‌زنی و آغاز به کار این ساختمان خواهیم بود.

وی با اشاره به راه‌اندازی دانشکده مهندسی ابهر وابسته به دانشگاه زنجان یادآور شد: در حال حاضر این دانشکده در دو رشته مهندسی برق کنترل و مهندسی مکانیک دانشجو می‌پذیرد.

رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان با اشاره به تحصیل 100 دانشجوی کارشناسی در این دانشکده خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه این دانشکده انجام می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به ماهیت کاربردی رشته‌های متمرکز در این دانشکده، تأمین تجهیزات کارگاهی و ابزار آزمایشگاهی از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

جلیلوند با بیان اینکه تامین تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی از برنامه‌های اصلی دانشکده محسوب می‌شود، افزود: امید‌واریم با قول مساعد مسئولان دانشگاه و تأمین بودجه لازم، این مهم در سال جاری روند سریعتری به خود گرفته و شاهد رشد بیش از پیش دانشکده در این زمینه باشیم.

وی از برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی برای بیش از 400 دانش‌آموخته این دانشکده خبر داد و افزود: این جشن با حضور خانواده‌های فارغ‌التحصیلان در هفته نخست تیر ماه سال جاری و مقارن با اعیاد پربرکت شعبانیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول