اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری‌‌نجف‌آبادی:

پاسداران ‌رسالت بسیار سنگینی در ‌حراست از انقلاب‌ به عهده دارند‌

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پاسداران و بسیجیان به خاطر برخورداری از ماهیت دینی و ولایی رسالت بسیار سنگینی در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی به عهده دارند.

پاسداران ‌رسالت بسیار سنگینی در ‌حراست از انقلاب‌ به عهده دارند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌‌نجف‌آبادی ظهر امروز در همایش در محضر خوبان پاسداران سپاه ناحیه اراک اظهار داشت: سپاه پاسداران پرچمدار تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و از بازوان قدرتمند نظام در دفاع از ارزش‌ها است.

وی تصریح کرد: از زمان تشکیل سپاه تا به امروز شاهد خدمات ارزنده این نهاد در عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری و دفاعی بودیم که باید قدردان سبزپوشان همیشه در صحنه بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صیانت از انقلاب اسلامی را رسالت مهم سپاه پاسداران دانست و بیان داشت: سپاه پاسداران از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام بوده و در این راه شهدای عزیزی را فدا کرده است.

دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه سپاه از بطن انقلاب روییده رشد کرده و رو به کمال است ادامه داد: امروز پاسداران به دلیل توجه به مسائل معنوی و اعتقادی به بالندگی لازم دست یافته و باعث افتخار ایران اسلامی شده‌اند.

وی پاسداری از آرمان‌های امام راحل و تلاش برای عملیاتی کردن منویات و رهنمودهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را موجب اقتدار و سربلندی بیش از پیش انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: پاسداران و بسیجیان به خاطر برخورداری از ماهیت دینی و ولایی رسالت بسیار سنگینی در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی دارند.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات گروه 1+5 گفت: اعضای گروه 1+5 باید بدانند که انرژی هسته‌ای حق مسلم ملت ایران است و هیچ چیز نخواهد توانست این حق مسلم را از مردم این کشور بگیرد.

دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: امروز ایران به کشوری قدرتمند در خاورمیانه تبدیل شده و اجازه نخواهد داد کشورهای استکباری همچون دوران قبل از انقلاب به این کشور زور بگویند.

سرهنگ پاسدار سیدعطالله میرکمالی فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز هدف از اجرای طرح در محضر خوبان را ارتقای آگاهی‌های دینی و اعتقادی پاسداران و بسیجیان عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول