اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور وزیر راه

احداث مسیر بزرگراه برازجان ـ گناوه مجددا بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی، احداث مسیر بزرگراه برازجان ـ گناوه که قرار است از چند کیلومتری آبپخش عبور کند، به دلیل اعتراضات گسترده مردم و مسئولان آبپخش مجددا بررسی می‌شود.

احداث مسیر بزرگراه برازجان ـ گناوه مجددا بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مصطفی رضایی شنبه شب در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: با مساعدت وزیر راه و شهرسازی و با دستور ایشان، به زودی کارشناسان وزارت راه در ارتباط با مسیر جدید بزرگراه برازجان به گناوه تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی افزود: به دنبال اقدام اداره کل راه و شهرسازی استان در احداث بزرگراه برازجان به گناوه و عبور این بزرگراه از چند کیلومتری آبپخش، شاهد اعتراضات گسترده مردم و مسئولان آبپخش و روستاهای اطراف بودیم و مذاکرات زیادی نیز برگزار شد که دیدار کوتاه اینجانب با وزیر راه و پیگیری سایر مسئولان نتیجه داد و با دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، به زودی تکلیف این بزرگراه مشخص می‌شود.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: طوماری با بیش از 20 هزار امضا و درخواست شوراهای اسلامی منطقه آبپخش تقدیم وزیر راه و شهرسازی و استاندار بوشهر و مسئولان ارشد استان شد و مقرر شد در زمینه عبور بزرگراه از مسیر اصلی خود در آبپخش تصمیمات لازم گرفته شود.

رضایی تصریح کرد: جناب دکتر نیکزاد، دیدگاه بسیار عمیقی به مسایل دارند و انتظار داریم به دغدغه مردم شریف دشتستان توجه کنند و تدبیری شایسته بیندیشند تا مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور آبپخش رضایت داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه‌های راهسازی در دولت نهم و دهم با کیفیت و شتاب خوبی اجرایی شده و امیدواریم به فضل خدا شاهد جاده‌هایی ایمن و کم‌خطر باشیم تا مردم با آرامش و آسایش به امور روزمره خود بپردازند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش یادآور شد: آبپخش از مناطق مهم و استراتژیک استان و کشور است و محور مواصلاتی استان‌های بوشهر به خوزستان و بوشهر به هرمزگان است و امیدوار هستیم که روزبه‌روز شاهد رشد و توسعه آبپخش باشیم.

رضایی گفت: فرماندار پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و اعضای شورای تامین دشتستان و سایر مسئولان و مردم نهایت تلاش و همت خود را برای تعیین مسیر بزرگراه مصروف داشته‌اند که لازم است از این عزیزان تقدیر شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول