اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

کاهش مسیر از اهداف احداث بزرگراه زنجان به فرودگاه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با بهره‌برداری کامل از پروژه بزرگراه زنجان به فرودگاه زمان سفر از مرکز استان زنجان به فرودگاه کاهش می‌یابد.

کاهش مسیر از اهداف احداث بزرگراه زنجان به فرودگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور شامگاه جمعه در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست بزرگراه زنجان به فرودگاه این شهر اظهار داشت: بهره‌برداری از فاز نخست بزرگراه زنجان به فرودگاه پیش‌قراول از برنامه‌های متعدد اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان در اجرای برنامه‌های سوم خرداد است.

وی با بیان اینکه پروژه چهار بانده‌کردن فرودگاه زنجان از اقدامات تاثیرگذار استان محسوب می‌شود، افزود:‌ فاز نخست این مجموعه با پنج کیلومتر به بهره‌برداری رسیده و مابقی پروژه نیز در سال جاری مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اختصاص 159 هزار میلیون ریال برای این پروژه تصریح کرد: این پروژه با اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.

این مسئول کاهش زمان عبور و مرور از مرکز زنجان به بخش قره‌پشتلو را از مزیت‌های این پروژه اعلام کرد و ابراز داشت: افزایش ضریب ایمنی در این جاده از دیگر مزایای پروژه محسوب می‌شود.

باباپور با بیان اینکه طول پروژه در دو قطعه 10 کیلومتر است، متذکر شد: عرض تمام شده مسیر نیز 17 متر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به حجم 250 هزار مترمکعبی خاکبرداری این پروژه خاطرنشان کرد: 38 هزار مترمکعب نیز حجم مصالح اساس این پروژه است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول