اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

بازار روز برازجان ساماندهی شد

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان گفت: صبح امروز با حضور شهردار برازجان و به منظور رفاه حال شهروندان بازار روز این شهر ساماندهی شد.

بازار روز برازجان ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کریم حسین‌آبادی صبح امروز در آیین ساماندهی بازار روز برازجان اظهار داشت: برازجان پرجمعیت‌ترین شهر استان بوشهر بعد از بوشهر است و برای ساماندهی شهر به ویژه ساماندهی بازار این شهر تلاش زیادی باید صورت گیرد.

وی افزود: مردم انتظارات زیادی از مسئولان در امر نظم‌بخشی به بازار دارند و همه باید کمک کنیم تا به طور کامل شاهد ساماندهی شهر باشیم.

شهردار برازجان با اشاره به مزایای این ساماندهی خاطر نشان کرد: در این طرح ساماندهی دست‌فروشان و بازاریان در کنار اجرای کف‌سازی بازار، اصلاح کانال‌‌های آب‌های سطحی، روشنایی و همچنین پوشش سقف انجام شده که بدون تردید در رونق بخشیدن به بازار بسیار تاثیرگذار است.

حسین‌آبادی اذعان داشت: کار ساماندهی بازار برازجان با هماهنگی اصناف و بازاریان از ماه‌ها پیش آغاز شد و راه‌اندازی این بازار بدون همکاری بازاریان امکان‌پذیر نبود.

وی اضافه کرد: مسائل پیرامون مدیریت شهری توسط شهرداری انجام می‌شود و اقدامات اجرایی درون بازار را کسبه انجام خواهند داد.

شهردار برازجان یادآور شد: استفاده از مصالح مقاوم و دارای کیفیت به دلیل شرایط خاص بازار در دستور کار قرار گرفت و بر این مبنا از بهترین نوع مصالح استفاده شده است.

حسین‌آبادی بیان داشت: کسبه شهر برازجان، فرمانداری، نیروی انتظامی، مجمع امور صنفی، دادگستری و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان همکاری بسیار مطلوبی در ساماندهی بازار برازجان داشته‌اند.

وی عنوان کرد: در سال جاری برنامه‌های وسیعی در قالب پروژه‌های عمرانی برای بهبود وضعیت مبلمان شهری در برازجان اجرا می‌شود که امیدوار هستیم به موفقیت لازم برسیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول