اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط وزارت علوم انجام شد

چاپ 3 هزار جلد کتاب برترین مقاله‌های 15 خرداد

خبرگزاری فارس: مدرس دانشگاه و مسئول پیگیری‌کننده چاپ کتاب برترین مقاله‌های 15 خرداد گفت: 3 هزار جلد کتاب برترین مقاله‌های 15 خرداد ورامین توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به چاپ رسید.

چاپ 3 هزار جلد کتاب برترین مقاله‌های 15 خرداد

منصور بنی‌عامر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: کتاب مذکور مشتمل بر 12 مقاله از برترین مقالات همایش 15 خرداد سال 90 که توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ ـ پیشوا و دانشگاه علمی ‌ـ کاربردی مرکز ورامین برگزار شده بود، است.

مدرس دانشگاه و مسئول پیگیری‌کننده چاپ کتاب برترین مقاله‌های 15 خرداد گفت: چاپ 3 هزار جلد کتاب مقالات این همایش توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نشان‌دهنده سطح مطلوب کیفی و علمی همایش ذکر شده است، به عقیده من این کتاب متشکل از بهترین مقالات با موضوع قیام 15 خرداد در سال‌های پس از انقلاب اسلامی است که می‌تواند مرجع و منبع علمی محققان و اندیشمندان قرار گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: ارزش‌های 15 خرداد یک نیاز ضروری برای نسل جوان ما است، باید همگان در اشاعه این فرهنگ به نسل جوان و آینده‌سازان ایران اسلامی بکوشند، چرا که محتوای فرهنگی این قیام آنچنان غنی است که تداوم آن موجب بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شده است.

بنی‌عامر خاطرنشان کرد: مقالاتی با عناوین «نقش قیام 15 خرداد در توسعه شهرستان ورامین»، «نقش رهبری امام خمینی (ره) در قیام 15 خرداد 1342»، «نقش شعائر دینی در قیام 15 خرداد»، «تبیین جامعه‌شناختی پیوند دین و سیاست در قیام 15 خرداد»، «نقش و جایگاه روحانیت در شکل‌گیری و هدایت قیام 15 خرداد 1342»، «نقش مرجعیت و روحانیت در حماسه 15 خرداد»، «مردم، دولت و احزاب سیاسی در ورامین»، «پیامدهای انقلاب سفید و شکل‌گیری قیام 15 خرداد ورامین»، «15 خرداد 1342 و نقش روحانیت»، «نقش مرجعیت در قیام 15 خرداد»، «نقش و فعالیت‌های مهدی عراقی در قیام 15 خرداد»، «تاثیرگذاری گفتمان قیام 15 خرداد 1342 ایران بر گفتمان انقلاب مردم مصر در سال 1389» در این کتاب چاپ شده است.

کتاب برترین مقاله‌های 15 خرداد در مراکز علمی توزیع شد

مدیرکل دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این ارتباط گفت: در پی برگزاری همایش 15 خرداد ورامین و درخواست مسئولان شهرستان و مطالعه این دفتر کتاب مذکور منتشر و در دانشگاه‌ها، مراکز علمی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور توزیع شد.

علی ادمی بیان داشت: از تعداد 3 هزار جلد کتاب چاپ شده 200 جلد برای بهره‌برداری و استفاده به شهرستان ورامین ارسال شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول