اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

برنامه‌های 14 و 15 خرداد در زنجان مردمی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت مردمی برگزارشدن مراسم‌های مختلف 14 و 15 خرداد تاکید کرد و گفت:‌ با حضور مردم برگزاری مراسم‌های مختلف رنگ و بوی خاصی می‌گیرد.

برنامه‌های 14 و 15 خرداد در زنجان مردمی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد 14 خرداد استان زنجان، اظهار کرد: ستاد 14 و 15 خرداد استان زنجان در قالب شش کمیته برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: کمیته‌های مراسم، اعزام، امنیت، فرهنگی، تبلیغات، اطلاع‌رسانی و  پشتیبانی برای گرامیداشت 14 و 15 خرداد، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 37 مصوبه تا کنون برای اجرای مطلوب برنامه‌های این ستاد در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد:‌ مراسم 14 و 15 خرداد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نحو مطلوبی در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم 14 خرداد با سخنرانی حجت‌الاسلام آل‌هاشم مسئول نمایندگی ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: این مراسم ساعت 10 شب در امامزاده سید ابراهیم(ع) استان زنجان برگزار می‌شود.

حسینی از حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان همزمان با 14 خرداد خبر داد و افزود: این دسته از حسینیه اعظم زنجان آغاز شده و تا امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم 15 خرداد با حضور حجت‌الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر خاطرنشان کرد: این مراسم از ساعت 10 شب در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از حضور قاری کشوری سعید طوسی در این مراسم خبر داد و گفت: این مراسم در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان برگزار می‌شود.

وی از آماده بودن طرح پوستر گرامیداشت 14 و 15 خرداد در زنجان خبر داد و افزود: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

حسینی با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی مناسب از برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: اقدامات لازم برای اجرای برنامه‌های مطلوب انجام می‌شود.

وی استقبال از میهمانان و زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) را از برنامه‌های گرامیداشت 14 و 15 خرداد دانست و گفت: مجوزهای لازم برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی در ایام 14 و 15 خرداد با سهولت انجام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اضافه کرد: فضاسازی‌های مناسب نیز با توجه به تقارن رحلت امام خمینی(ره) و ولادت امام علی(ع) انجام می‌گیرد.

وی از توزیع سی‌دی مربوط به شخصیت و اهداف امام راحل در بین جوانان و برپایی نمایشگاه کتاب و عکس خبر داد و یادآور شد: تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی در مراسم‌ها و اتوبوس‌های اعزامی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در این ایام است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول