اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دبیرخانه دائمی قیام 15خرداد شهرستان ورامین اعلام کرد

رشد چشمگیر کمی و کیفی برنامه‌های 14و 15خرداد در ورامین

خبرگزاری فارس: دبیر دبیرخانه دائمی قیام 15خرداد شهرستان ورامین از رشد چشمگیر کمی و کیفی برنامه‌های این شهرستان در 14و 15خرداد خبر داد.

رشد چشمگیر کمی و کیفی برنامه‌های 14و 15خرداد در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ محسن محمودی لحظاتی پیش در آخرین جلسه دبیرخانه دائمی قیام 15خرداد شهرستان ورامین با ارائه گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده، گفت: چند‌ برنامه اجرا شده که خروجی آن‌ها را در ایام پیش رو خواهیم دید، از جمله این برنامه‌ها ضبط چهار جلسه کلاس درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام قرائتی است که از این هفته شب‌های جمعه خرداد‌ماه از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

دبیر دبیرخانه دائمی قیام 15خرداد شهرستان ورامین اظهار داشت: جلسه با دبیران تاریخ آموزش و پرورش ورامین برگزار شد و از آنها دعوت کردیم در حفظ این دستاورد  فرهنگی نقش‌آفرینی کنند و 15 خرداد را در این ایام بیش از پیش برای دانش‌آموزان تبیین کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران برگزاری دعای کمیل در پنجشنبه 11 خرداد ماه و پخش آن از شبکه قرآن، برگزاری چندین مراسم در شام 14 خرداد در مساجد با مرکزیت مسجد رضویه راه آهن، برگزاری مراسم باشکوه گرامیداشت امام راحل، جشن میلاد امیرالمومنین (ع) و قیام 15خرداد بعد از نماز مغرب و عشا شنبه 13خرداد ماه در مسجد جامع خیر‌آباد را از دیگر برنامه‌های طراحی شده برای 15 خرداد ذکر کرد.

وی میزبانی زائران حرم امام (ره) توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حضور در وداع با 96 شهید در روز 14خرداد در حرم مطهر حضرت امام (ره)، گلباران پل باقر‌آباد در عصر 14خرداد‌ماه با همکاری شهرداری قرچک و برگزاری مراسم گرامیداشت 15 خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در روستای جعفر‌آباد‌اخوان که زادگاه شهید خانی از شهدای 15خرداد است را نیز به‌عنوان برنامه‌های 14و 15خرداد نام برد.

حجت‌الاسلام محمودی برگزاری همایش 15خرداد، برگزاری مسابقه ملی دوچرخه‌سواری خرداد، فراخوان ادبی 15خرداد، تهیه سرود 15خرداد، تنظیم جزوه فرهنگی برای دبیران مدارس با موضوع خرداد، نواختن زنگ 15خرداد در مدارس شهرستان، برپایی مسابقه ملی وبلاگ خرداد، برگزاری مسابقه پیامکی و توزیع بروشور با موضوع خرداد، تهیه نشریه پلاک 42، ترویج فرهنگ 15 خرداد در بین معتکفان همراه با روایت خرداد توسط راویان این موضوع را از جمله برنامه‌هایی دانست که توسط ادارات و نهادهای عضو دبیرخانه دائمی قیام 15خرداد اجرا می‌شود.

وی در ادامه رشد کمی و کیفی برنامه‌های14 و 15 خرداد را نسبت به سال‌های گذشته چشمگیر خواند و ادامه داد: اگر برنامه‌های اعتقادی با رشد همراه است به دلیل آن است که مدیران و مسئولان شهرستان اعتقادی پا به عرصه می‌گذارند، بحث کار و مسئولیت اداری یک بحث است و بحث اعتقاد و باور که ما را برای اجرای باشکوه این مراسم‌ها تشویق می‌کنند بحث دیگر و مهم‌تری است.

‌انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول