اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد

بهره‌برداری از کتابخانه بزرگ قشم تا پایان تابستان امسال

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با تکمیل 20 درصد باقی مانده از پروژه کتابخانه قشم، این مجتمع عظیم فرهنگی تا پایان تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از کتابخانه بزرگ قشم تا پایان تابستان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدهادی کاشانچی شامگاه یک‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تاکید مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم و خرید تاسیسات و لوازم مورد نیاز این پروژه فرهنگی، کتابخانه بزرگ قشم تا پایان تابستان 91 آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به هزینه 15 میلیارد ریالی ساخت این پروژه فرهنگی، از تجهیز اقلام داخلی کتابخانه بزرگ قشم توسط مرکز بین‌المللی رشد به عنوان بهره‌بردار اصلی خبر داد و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم نیز در بهره‌برداری از این پروژه مهم سهیم خواهد بود.

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: راه‌اندازی کتابخانه بزرگ قشم با توجه به حضور بیش از 15 هزار دانشجو و 12 مرکز دانشگاهی و آموزش عالی در این منطقه، از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

کاشانچی متذکر شد: ‌کتابخانه بزرگ قشم به عنوان بزرگ‌ترین کتابخانه جنوب کشور با اعتبارات سازمان منطقه آزاد قشم و با هدف استفاده قشر دانشجو، فرهیختگان، دانش‌آموزان و تمامی علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در مرکز شهر قشم ساخته شده است.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول