اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالگرد ارتحال امام(ره) در چهارمحال و بختیاری

مسابقه کتابخوانی "زندگی به سبک روح‌الله" برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) مسابقات کتابخوانی "زندگی به سبک روح‌الله" در سراسر کتابخانه‌های عمومی این استان برگزار می‎شود.

مسابقه کتابخوانی "زندگی به سبک روح‌الله" برگزار می‌شود

بهروز صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بدون شک شخصیت والای امام راحل نشأت گرفته از فکر و اندیشه و راه آن امام است و ادای احترام به ساحت آن حضرت که عمری را در جهت بندگی و اطاعت خداوند و اعتلای کلمه الله و دین مبین اسلام گذراند، اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی تکریم و تجلیل از مقام والای امام راحل(ره) را تکریم از ارزش‌ها و خوبی‌ها دانست و افزود: به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) این اداره‌کل اقدام به برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه زائرین حرم امام خمینی(ره) و اعضای کتابخانه‌های عمومی کرده است.

صادقی با بیان اینکه این مسابقه از متن وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) برگزار می‎شود، گفت: علاقمندان تا 20 خرداد ماه فرصت دارند برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در ادامه توجه به کتاب و کتابخوانی را یکی از راه‎های ارتقای سطح معرفت و شناخت جامعه برشمرد و گفت: با وجود افزایش رسانه‌ها و عوامل اطلاع‌رسانی در جامعه امروزی، کتاب یکی از مهم‌ترین ابزارهای فرهنگ‌سازی در جامعه به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان باید تلاش کنند تا انس به کتاب و مطالعه هرچه بیشتر در میان آحاد جامعه گسترش یابد.

صادقی تصریح کرد: پیشرفت فرهنگی در گرو شناخت و آگاهی است و برای درک آگاهی صحیح، توجه ویژه به حوزه کتاب و کتابخوانی ضروری است.

انتهای پیام/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول