اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان البرز:

دلیلی برای عدم برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در کرج وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: با اصلاح نواقص فنی ورزشگاه انقلاب کرج، دیگر دلیلی برای عدم برگزاری‌ دیدارهای سایپای البرز با استقلال و پرسپولیس به میزبانی این شهرستان وجود ندارد.

دلیلی برای عدم برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در کرج وجود ندارد

محمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در ورزش‌های حرفه‌ای به ویژه فوتبال استفاده از امتیاز میزبانی یکی از مولفه‌های اصلی در کسب موفقیت تیم‌ها به شمار می‌آید.

* سایپا تنها تیمی است که از امتیاز میزبانی مقابل استقلال و پرسپولیس بهره نمی‌برد

وی تصریح کرد: از زمانی که سایپا به کرج و استان البرز منتقل شده به دلیل امکانات و شرایط ورزشگاه انقلاب کرج، از امتیاز میزبانی مقابل استقلال و پرسپولیس محروم بوده است.

این مسئول ادامه داد: این در حالی است که تیم‌های دیگری که از تهران به شهرستان‌ها منتقل شدند، همواره از این امتیاز برخوردار بوده و میزبانی دیدارهای مهم را بر عهده داشته‌اند.

* نواقص فنی ورزشگاه انقلاب کرج بر طرف شد

محمودی در ادامه به انجام اصلاحات فنی در ورزشگاه انقلاب کرج بیان داشت: تمام مواردی که از سوی AFC و سازمان لیگ مطرح بود، برطرف شده است.

وی تصریح کرد: موارد جزیی باقی مانده نیز تا برگزاری لیگ برتر فصل 91 – 92 برطرف شده و دیگر هیچ بهانه‌ای برای عدم میزبانی کرج در دیدارهای استقلال و پرسپولیس قابل پذیرش نیست.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز در پاسخ به این پرسش که آیا در فصل 91 – 92 مردم این استان می‌توانند شاهد حضور دو تیم پر افتخار و پر طرفدار کشور در این استان باشند؟ گفت: رایزنی‌های لازم را انجام داده و در حال پیگیری تحقق این هدف هستیم.

 

محمودی در پایان اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسولان ارشد استان، این هدف پس از سال‌ها محقق شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول